loading...
خرید اینترنتی
پوریا بازدید : 24 شنبه 26 بهمن 1398 نظرات (0)

خرید کتاب من مجردم، خانوم اثر مرتضی کربلایی لو 


قیمت : 4500 تومان


برند : Ghoghnoos Spread


خرید پستی کتاب من مجردم، خانوم اثر مرتضی کربلایی لو 


قیمت کتاب من مجردم، خانوم اثر مرتضی کربلایی لو 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



کتاب من مجردم، خانوم اثر مرتضی کربلایی لو


 



 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



 


«من مجردم، خانوم» عنوان اولین مجموعه داستان مرتضی کربلایی‌لو است که توسط نشر ققنوس راهی بازار کتاب شده است. مجموعه حاضر شامل هفت داستان کوتاه با پس‌زمینه زندگی شهری معاصر است که در آنها اغلب زندگی فردی آدم‌ها مورد کنکاش قرار گرفته است.
در بخشی از داستان «مگه این طرف‌ها روباه هم پیدا می‌شه؟» می‌خوانیم: «به در خانه رویا رسید. یکی از پنجره‌های خانه هنوز روشن بود. خواست در بزند. یک لحظه قلبش شروع کرد به تند زدن. از خودش پرسید: اگه منو به جا نیاره، اون وقت چی؟ دستش را عقب کشید. نگاهی به پنجره کرد و از آن جا دور شد. به خیابان که رسید احساس کرد تبریز دیگر برایش آن تبریز سابق نیست و او نمی‌تواند بیش‌تر از این دوام بیاورد. به خودش گفت: بهتره خونه خودت هم نری. از این ترسید که مبادا او را فراموش کرده باشند یا آمدنش هیچ تغییر و تحولی را موجب نشود. بعد یاد آن شصت نفر کارگری افتاد که زیر آوار مانده بودند. فکر کرد که او هم زیر آوار آدم‌ها مانده است. از خودش پرسید: سرنوشت با ماها چه کارها که نمی‌کنه. یعنی ما همه فراموش می‌شیم؟»
کتاب «من مجردم خانوم» در بیست ودومین دوره کتاب سال جمهوری اسلامی ایران مورد تشویق قرار گرفته است.


 



تصاویر بیشتر


 



کتاب من مجردم، خانوم اثر مرتضی کربلایی لو




 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.






 


 

















دانلود کتاب من مجردم، خانوم! و چند داستان دیگر اثر مرتضی ...











رتبه: ۲٫۸ - ‏۱۱ رأیخرید و دانلود کتاب من مجردم، خانوم! و چند داستان دیگر اثر مرتضی کربلایی لو از گروه انتشاراتی ققنوس. اپلیکیشن فیدیبو، حس خوب کتاب خواندن :) دانلود انواع ...





دانلود کتاب صوتی من مجردم خانوم اثر مرتضی کربلایی لو ...











رتبه: ۲٫۲ - ‏۶ رأیخرید و دانلود کتاب صوتی من مجردم خانوم اثر مرتضی کربلایی لو از نوین کتاب گویا. اپلیکیشن فیدیبو، حس خوب کتاب خواندن :) دانلود انواع کتاب صوتی، ...





مشخصات، قیمت و خرید کتاب من مجردم، خانوم اثر مرتضی ...









خرید اینترنتی کتاب من مجردم، خانوم اثر مرتضی کربلایی لو و قیمت انواع کتاب چاپی نشر ققنوس از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های کتاب چاپی نشر ...






من مجردم، خانوم by مرتضی کربلایی‌لو - Goodreads











رتبه: ۱٫۸ - ‏۲۸ رأیStart by marking “من مجردم، خانوم” as Want to Read: ... Rate this book ... داستان نویسی که بعدها در آثار او علی الخصوص داستان های کوتاهش میتوان دید، در این کتاب ریشه دوانده است. ... در دو نشست کوتاه تمامش کردم، اولین مواجههام با مرتضی کربلاییلو بود





کتاب صوتی من مجردم، خانوم و چند داستان دیگر اثر مرتضی ... - ...









کتاب صوتی «من مجردم، خانوم» را می توان به عنوان نخستین داستان از مجموعه داستان‌های مرتضی کربلایی‌لو دانست. این کتاب را انتشارات ققنوس توانسته است به سراسر ...






کتاب من مجردم خانوم و چند داستان اثر مرتضی کربلایی لو | ...











رتبه: ۳٫۴ - ‏۵ مرورکتاب «من مجردم، خانوم» را می توان به عنوان نخستین داستان از مجموعه داستان های مرتضی کربلایی لو دانست. کتاب «من مجردم، خانوم» داستان بسیار جالب و جذابی بر اساس ...















































مشاهده همه








(function(){ google.sc=google.sc||{};google.sc.init=function(b,e,q,f,h,k,r){if((b=document.getElementById(b))&&(0!=b.offsetWidth||0!=b.offsetHeight)){var l=b.querySelector("div"),m=l.querySelector("div"),c=0,g=l.scrollWidth-l.offsetWidth;if(0

تصاویر بیشتر برای کتاب من مجردم، خانوم اثر مرتضی کربلایی لوگزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین‌آمیز را گزارش دهید. لغوتمام









من مجردم خانوم - نوین‌ کتاب - خرید و دانلود انواع کتاب‌ صوتی









"من مجردم خانوم" اثر مرتضی کربلایی‌لو، (متولد ۱۳۵۶ تبریز) است.این اثر شامل هفت داستان کوتاه به نامهای (من مجردم خانوم ،تکون نخور الان برق می آد ،عاشق، خوبه که عرق ...






خرید کتاب من مجردم، خانوم اثر مرتضی کربلایی لو نشر ...








من مجردم، خانوم (و چند داستان دیگر) [داستان ایرانی/12] عنوان کتابی است از مرتضی کربلایی لو که در 96 صفحه و توسط انتشارات ققنوس در سال 1393 به چاپ رسیده ...






کتاب من مجردم خانوم و چند داستان دیگر اثر مرتضی کربلایی لو









۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - عناوین داستان ها عبارتند از: من مجردم، خانوم! تکون نخور! الان برق میاد عاشق خوبه که عرق نمی کنی عقاب آلبالوپلو مگه این طرفها روباه هم پیدا میشه؟






مرتضی کربلایی‌لو - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد









مرتضی کربلایی لو (زاده ۱۳۵۶) نویسنده ایرانی است. ... اولین کتاب خود را که مجموعه داستان کوتاه بود با عنوان من مجردم خانوم در ۱۳۸۲ منتشر کرد. نخستین رمان او، خیالات ...






بانک کتاب ناهید | اثر مرتضی کربلایی لو | من مجردم خانوم









خرید کتاب من مجردم خانوم اثر مرتضی کربلایی لو. ... تعداد افرادی که این کتاب را خوانده اند. 0 بار. تعداد افرادی که میخواهند این کتاب را بخوانند. 0 بار ...






کتاب « من مجردم، خانوم! و چند داستان دیگر »، نوشته مرتضی ...









و چند داستان دیگر »، نوشته مرتضی کربلایی لو. توسط ketabdoost; ۲ دی ۱۳۹۶; بدون دیدگاه. کتاب من مجردم، خانوم! و چند داستان دیگر نوشته مرتضی کربلایی لو ...






لیست قیمت کتاب من مجردم، خانوم اثر مرتضي کربلايي لو | ترب








خرید کتاب من مجردم، خانوم اثر مرتضي کربلايي لو ، خرید ، لیست قیمت کتاب من مجردم، خانوم اثر مرتضي کربلايي لو ، لیست قیمت ، ارزانترین قیمت کتاب من مجردم، ...






کتاب من مجردم، خانوم! و چند داستان دیگر ~مرتضی کربلایی لو ...









من مجردم، خانوم! و چند داستان دیگر ~مرتضی کربلایی لو - نشر ققنوس - بزرگترین فروشگاه اینترنتی کتاب در ایران - خرید و ارسال کتاب.






مرتضی کربلایی لو | انتشارات شهرستان ادب









۲ تیر ۱۳۹۸ - مرتضی کربلایی لو متولد ۱۳۵۶ در تبریز است. ... اولین کتاب خود را که مجموعه داستان کوتاه بود با عنوان من مجردم خانوم در ۱۳۸۲ منتشر کرد. نخستین ...






کتاب من مجردم، خانوم اثر مرتضی کربلایی لو فروشندگان و ...









مرتب سازی: ویژه; قیمت; گارانتی. 4,500 تومان. کتاب من مجردم، خانوم اثر مرتضی کربلایی لو کتاب من مجردم، خانوم اثر مرتضی کربلایی لو · دیجی کالا · 2.6 تهران-تهران.






كتاب " من مجردم ،خانوم" به بازار آمد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران ...









۱۹ خرداد ۱۳۸۲ - " من مجردم ، خانوم و چند داستان ديگر " كتابي است از مرتضي كربلايي لو شامل 7 ... خبرگزاري مهر: " من مجردم ، خانم " كتابي است كه مسايل اجتماعي و عاطفي را د ر ... "من مجردم ، خانوم" و داستانهاي د يگر اثر مرتضي كربلا يي لو ، با شمارگان ...






مرتضی کربلایی لو - معرفی کتاب









برچسب‌ها: مرتضی کربلایی لو, انتشارات ققنوس ... از آقای کربلایی لو کتاب زیاد معرفی کردم زیاد کتاب نوشته جوایزی را برده و نقدهای ... من مجردم خانوم/ کربلایی لو.






من مجردم،خانوم نوشته مرتضی کربلایی لو | کتابلازم









حالا می توانید با استفاده از پرداخت امن کتابلازم، مبلغ را بصورت اینترنتی واریز کرده و کتاب دست دوم من مجردم،خانوم نوشته مرتضی کربلایی لو را تهیه نمایید.






مرتضی کربلایی لو - پاتوق کتاب فردا









۸ مهر ۱۳۹۱ - مرتضی کربلایی لو متولد 1356 نویسنده جوانی است که در داستان هایش باید منتظر وقوع حادثه ای بود که در آخرین لحظه ها رخ می دهد. «من مجردم خانوم» و «خیالات» کتاب هایی هستند که پیش تر از او منتشر شده است. کتاب «من ... آثار نویسنده.






دانلود کتاب صوتی من مجردم خانم - پایگاه دانلود رایگان کتاب ...








کتاب صوتی «من مجردم، خانوم» را می توان به عنوان نخستین داستان از مجموعه داستان‌های مرتضی کربلایی‌لو دانست. این کتاب را انتشارات ققنوس توانسته است به سراسر ...






کتاب خيالات اثر مرتضي کربلايي لو کتاب «خیالات» ...









۲۱ مهر ۱۳۹۶ - کتاب خيالات اثر مرتضي کربلايي لو کتاب «خیالات» نوشته‌ی «مرتضی ک. ... کتاب «خیالات» نوشته‌ی «مرتضی کربلایی لو» است. قسمت‌هایی از کتاب را می‌خوانیم: «ساختمان ... کتاب من مجردم، خانوم اثر مرتضي کربلايي لو «من مجردم،.






کتاب من مجردم خانوم و چند داستان- اثر: مرتضی کربلایی لو ...









کتاب من مجردم خانوم و چند داستان - - بهترین داستان های کوتاه.






زنی با چکمه ساق بلند سبز - گروه انتشاراتی ققنوس









مرتضی کربلایی لو , 104 , رقعی , برنده‌ی جایزه‌ی روزی روزگاری -برنده‌ی جایزه‌ی ... کتاب "من مجردم خانوم" در بیست و دومین دوره کتاب سال جمهوری اسلامی (بهمن ٨٣) مورد ...






من مجردم خانوم /مرتضی کربلایی لو - هَرانک - blogfa









مجموعه داستانی " من مجردم خانوم " نوشته ی نویسنده مرتضی کربلایی لو شامل هفت ... ،آلبالو پلو ،مگه این طرف ها روباه هم پیدا می شه ) می باشد از کربلایی لو چند کتاب ...






کتاب من مجردم، خانوم؟ و چند داستان دیگر اثر مرتضی کربلایی ...









خرید اینترنتی کتاب من مجردم، خانوم؟ و چند داستان دیگر نوشته مرتضی کربلایی‌لو، انتشارات ققنوس از کتابچی. به همراه مشخصات، قیمت و درباره کتاب.






داستان کوتاه خوبه که عرق نمی‌کنی نوشته مرتضی کربلایی‌لو









با ثبت نام در شنوتو به گنجینه ای از پادکست ها، آلبوم های موسیقی و کتاب های صوتی با حفظ ... از مجموعه داستان من مجردم خانوم نشر ققنوس نوشته مرتضی کربلایی‌لو ...






كتابسرای اشجع|کتاب من مجردم خانوم|خرید آنلاین کتاب|فروش ...









نوع جلد: شومیز (مقوایی) كیفیت اثر: چاپ تك رنگ، کاغذ تحریر، - ... کتاب من مجردم خانوم ، داستان ایرانی ؛ ناشر: ققنوس ؛ نوشته: مرتضی کربلایی لو در حال حاضر موجودی ...






مرتضی کربلایی‌ لو | Naakojaa.com









مرتضی كربلايی لو متولد 1356 نويسنده جوانی است كه در داستان‌هايش بايد منتظر ... كتاب «من مجردم خانوم» در بيست و دومين دوره كتاب سال جمهوری اسلامی (بهمن 83) مورد ...






من مجردم، خانوم و چند داستان ديگر / مرتضي كربلايي لو / ققنوس









نام کتاب, من مجردم، خانوم و چند داستان ديگر / مرتضي كربلايي لو / ققنوس. نویسنده, مرتضي كربلايي لو. واحد سنجش, جلد. زبان, فارسي. تعداد صفحه, 95. قطع کتاب ...






فیلسوفان کوچک - موسسه فرهنگی شهرآرا









۲ مهر ۱۳۷۶ - چاپ. گزارشی از حضور مرتضی کربلایی‌لو در جمع نوجوانان مشهدی ... از او حدود ١۵ عنوان کتاب عمدتا داستانی منتشر شده است که «من مجردم خانوم»، «زنی با ... این نویسنده نخست در مراسم رونمایی از کتاب «سلطان طوس» از تازه‌ترین آثار خود در ...






مرتضی کربلایی‌لو نویسنده کتاب های من مجردم خانوم, قارا ... - ...









مرتضی کربلایی‌لو. مرتضی کربلایی‌لو. بازی نویسنده را حدس بزن. همینجا بازی کن · رو تلگرام بازی کن · ketabism. novler-telegram. مجموعه‌ها ...






کتاب من مجردم خانوم و چند داستان‌ گروه انتشاراتی ققنوس ...









دسته‌بندی: عمومی; عنوان: من مجردم خانوم و چند داستان‌; ناشر : گروه انتشاراتی ققنوس; نویسنده : كربلايي‌لو. مرتضي‌; مترجم : شماره تلفن ناشر : 02166460099; آدرس ناشر ...






کتاب من مجردم، خانوم! و چند داستان دیگر [چ1] -شبکه جامع ...









... مجردم، خانوم! و چند داستان دیگراثر مرتضی کربلایی‌لو بوده و چاپ 1 آن در سال 1382 توسط انتشارات ققنوس منتشر شده است. ... کتاب مشتمل بر هفت داستان کوتاه است که یکی از آنها "من مجردم، خانوم" نام دارد .در این داستان ... دیگر آثار مرتضی کربلایی‌لو.






من مجردم، خانوم - iketab









کتاب من مجردم، خانوم کتاب داستان کوتاه - نمایشنامه فروشگاه اینترنتی آی کتاب : iketab من مجردم، خانوم نویسنده: مرتضی کربلایی لو ناشر: ققنوس زبان کتاب: فارسی ...






«جمجمه‌ات را قرض بده برادر» مرتضي كربلايي‌لو منتشر شد - ...









۲۸ شهریور ۱۳۹۱ - مرتضي كربلايي‌لو درباره «جمجه‌ات را قرض بده برادر» مي‌گويد: تاكنون سه ... كتاب‌هاي «من مجردم خانوم»، «زني با چكمه ساق‌بلند سبز» و «قارا چوبان» از ...






چند سطر برای “کتاب بی سر” | پایگاه تحلیلی هنری معاونت ...









۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - درباره رمان “جمجمه ات را قرض بده برادر” نوشته ی مرتضی کربلایی لو ... را به دست بیاورد، از جمله آثار وی می توان به «من مجردم خانوم»، «خیالات»، مجموعه ...






نگاهی به آخرین نوشته ی مرتضی کربلایی لو؛,روایت رمز آلود ...









۲۷ شهریور ۱۳۹۴ - آخرین کتاب «مرتضی کربلایی لو»، روایتی است جذاب و رمزآلود درباره دسته‌ای از ... در سال ۱۳۸۲ اولین مجموعه‌ی داستانش را با نام «من مجردم، خانم» منتشر کرد. ... این نزدیکی هرچند می‌تواند باعث غنای تاریخی و اعتقادی اثر شود اما از طرف ...






انتشار رمان تازه «مرتضی كربلایی لو» در اینترنت - آفتاب








۲۷ فروردین ۱۳۸۷ - رمان «زنی كه با یك گل سرخ از هوش می رفت» نوشته مرتضی كربلایی لو كه ... از مرتضی كربلایی‌لو پیش از این دو مجموعه داستان به نام «من مجردم خانم» و ...






جمجمه‌ات را قرض بده برادر! - خبرآنلاین








۲۵ آبان ۱۳۹۱ - مرتضی کربلایی‌لو در مورد کتاب «جمجه‌ات را قرض بده برادر» گفته ... کتاب های «من مجردم خانوم»، «زنی با چکمه ساق بلند» و «قارا چوبان» از جمله آثار ...






من مجردم، خانوم! و چند داستان دیگر - ویستا








پدیدآورندگان : نویسنده: مرتضی كربلایی‌لو موضوع : داستانهای كوتاه فارسی - قرن 14 ناشر : ققنوس محل نشر : تهران قطع : رقعی نوع کتاب : تالیف زبان اصلی : فارسی






من مجردم، خانوم و چند داستان دیگر | naakojaa








«من مجردم، خانوم» عنوان اولین مجموعه داستان مرتضی کربلایی‌لو است که توسط نشر ققنوس راهی بازار کتاب شده است. مجموعه حاضر شامل هفت داستان کوتاه با پس‌زمینه ...






«حديث ضيف ابراهيم» مرتضی كربلايی‌لو منتشر می‌شود - IQNA









گروه ادب: كتاب «حديث ضيف ابراهيم» نوشته مرتضی كربلايی‌لو پس از دريافت مجوز ... از ديگر آثار اين نويسنده می‌توان به «مفيد آقا»، «من مجردم خانوم» و «زنی با چكمه ...






خرید و دانلود کتاب من مجردم، خانوم! و چند داستان دیگر








بانک کتاب تاریخ ما؛ خرید و دانلود کتاب من مجردم، خانوم! ... ناشر: پدیدآوران: نويسنده: مرتضی کربلایی‌لو موضوع: داستانهای کوتاه فارسی - قرن 14 تعداد صفحه: 96 قطع: ...






˝قاراچوبان˝ در نخستین روز نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود








۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ - رمان ˝قاراچوبان˝ نوشته مرتضی کربلایی‌لو که به تازگی از سوی ... همچنین دو اثر دیگر با عنوان‌های "زنی با چکمه‌های ساق بلند" و " من مجردم خانوم" از ...






˝جمجمه‌ات را قرض بده برادر˝ رونمایی می‌شود - هنرآنلاین









۱ مهر ۱۳۹۱ - این کتاب تازه‌ترین اثر مرتضی کربلایی‌لو و به گفته این نویسنده، اولین و ... از کربلایی‌لو تا به حال "من مجردم، خانوم"، "زنی با چکمه ساق بلند سبز"، ...






روزنامه آفتاب یزد (1387/01/27): مروری بر تازه های نشر ... - ...









"شهر کابوس" نوشته دشیل همت نویسنده امریکایی، یکی از همین آثار بود که به ... با چکمه ساق بلند سبز" نوشته "مرتضی کربلایی لو" بود که روانه بازار کتاب شد. ... "من مجردم خانوم" و "خیالات" کتاب هایی هستند که پیش تر از کربلایی لو منتشر شده است.






وبلاگ رسمی کتابخانه عمومی سیمین شهر - من مجردم خانوم









من مجردم خانوم. مرتضی کربلایی لو ... این بار سراغ یکی از مجموعه داستان های آقای کربلایی لو رفتم . خوشم هم نیومد اصلا . ... قسمت های زیبایی از کتاب. من فکر می کنم ...






مرتضی کربلایی‌لو - لک‌لک بوک









وی تا کنون بیش از ۱۵ عنوان کتاب در حوزه رمان و مجموعه داستان و ۱۶ مقاله علمی در حوزه فلسفه نوشته‌است. آثار مجموعه داستان کوتاه 1. من مجردم خانوم (۱۳۸۲) 2. زنی با چکمه ...






شهریور ۱۳۸۹ - فانوس









شماره ی ۱۱ معرفي نويسنده - مرتضی کربلایی‌لو سینا حشمدار ... او اولین مجموعه خود را با نام "من مجردم خانم" با نشرِ ققنوس منتشر کرد. ... مرتضی کربلایی‌لو در نمایشگاه کتاب سال 89 بعد از یک غیبت چند ساله با دو اثر یکی در قالب داستان کوتاه و دیگری ...






سوگواري براي شواليه‌ها - روزنامه اعتماد









۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - رمان سوگواري براي شواليه‌ها مثل ديگر آثار كربلايي‌لو سيري در تاريخ غيررسمي است و ... از مرتضي كربلايي‌لو من مجردم خانوم، زني با چكمه ساق بلند سبز، چهره ... اين كتاب به زندگي و زمانه همايون صنعتي‌زاده، كارآفرين، نويسنده، مترجم و ...






کتاب گیسوف- اثر: مرتضی کربلایی لو - عاشقانه ها









«گیسوف» مجموعه‌داستانی است با نه داستان کوتاه، به قلم مرتضا کربلایی‌لو، نویسنده‌ای که پیش از این کتاب‌هایی مانند «من مجردم خانم»، «زنی با چکمه‌های ساق بلند ...






داستان كوتاه(من‌ مجردم‌ خانوم) - فردوس - blogfa









من‌ مجردم‌ خانوم تشويق شده دربيست ودومين دوره كتاب سال جمهوري اسلامي ايران ... مرتضي كربلايي‌لو نويسنده مجموعه داستان «من مجردم، خانوم» نفهميد كه زن درست ... ساختار اين داستان به طوري دقيق پي‌ريزي شده و شكل كنوني اثر از معماري ويژه‌اي برخوردار است.






مرتضی کربلایی لو - جویشگر علمی فارسی (علم نت)









مرتضی کربلایی لو با حوزه های تخصصی: داستانهای فارسی قرن 14, داستانهای ... نويسنده: مرتضی کربلایی‌لو ، گرافيست: پژمان رحیمی‌زاده ، ... کتاب من مجردم، خانوم!






انتشارات روزنه - نشر روزنه مجموعه‌داستان «گاهی بد باش ...









۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - به گزارش گروه فرهنگی آنا، نشر روزنه آثار جدید خود را در دو مجموعه داستان های ... اثر دی اچ لارنس که مرتضی زارعی آن را ترجمه کرده است رونمایی خواهد شد. ... در سال 1382 اولین مجموعه داستانش، با نام «من مجردم، خانم» چاپ شد که در جایزه کتاب سال از آن ... «سمت کالسکه» تازه‌ترین رمان کربلایی‌لو است که به تازه‌گی منتشر شده ...






خرید کتاب زنی با چکمه ساق بلند سبز نوشته مرتظی ...









مرتضی کربلایی لو متولد 1356 نویسنده جوانی است که در داستان هایش باید منتظر وقوع ... "من مجردم خانوم" و "خیالات" کتاب هایی هستند که پیش تر از او منتشر شده است.






روایت نوشیدن «مه» در باغ نارنج - هنر نیوز









۲۵ فروردین ۱۳۸۹ - رمان «نوشیدن مه در باغ نارنج» نوشته مرتضی کربلایی‌لو درباره داستان پسری ... لو متولد 1356 علاوه بر موفقیت در کتاب سال جمهوری اسلامی تا کنون آثار زیادی ... که از آن میان می‌توان به «مفید آقا»، «من مجردم خانوم» و «خیالات» اشاره کرد.






سوگواری برای شوالیه ها | روزنامه اصفهان زیبا









۲۳ آبان ۱۳۹۵ - رمان «سوگواری برای شوالیه‌ها» نوشته مرتضی کربلایی‌لو به تازگی توسط ... من مجردم خانوم»، «زنی با چکمه ساق بلند سبز»، «چهره برافروخته» و ... این کتاب با ۲۰۸ صفحه، شمارگان هزار و ۱۰۰ نسخه و قیمت ۱۴۰هزار ریال منتشر شده است.






کارگاه داستان نویسی مرتضی کربلایی لو برای اصفهانی ها - ...









۲۴ آبان ۱۳۹۱ - کارگاه داستان نویسی مرتضی کربلایی لو برای اصفهانی ها ... كتاب «من مجردم خانوم» در بيست و دومين دوره كتاب سال جمهوری اسلامی (بهمن ۸۳) مورد ...






مرتضی کربلایی‌لو - Wikiwand








مرتضی کربلایی لو نویسنده ایرانی است. ... اولین کتاب خود را که مجموعه داستان کوتاه بود با عنوان من مجردم خانوم در ۱۳۸۲ منتشر کرد. نخستین رمان او، خیالات در سال ...






چند رمان تازه در نمایشگاه کتاب - آخرین خبر








۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - رمان «سمت کالسکه» مرتضی کربلایی‌لو ... در سال 1382 اولین مجموعه داستانش با نام «من مجردم، خانم» چاپ شد که در جایزه کتاب سال از آن تقدیر شد.






پیچ‌های کلافه‌کننده اما جذاب - همشهری آنلاین









۱ شهریور ۱۳۸۶ - «زنی با چکمه ساق بلند سبز» سومین کتاب داستانی مرتضی کربلایی‌لو و دومین مجموعه ... کربلایی‌لو با مجموعه داستان‌ «من مجردم خانم» آغاز کرد و با رمان «خیالات» ادامه داد. اما مقایسه این دو کتاب به خوبی نشان داد که قلم او بیشتر برای داستان ... کربلایی‌لو هم دیده می‌شود که بتواند نقطه ضعف مهمی در مجموعه آثار او باشد.






PressReader - ﮔﺰﺍﺭﺷﯽ ﺍﺯ ﺣﻀﻮﺭ ﻣﺮﺗﻀﯽ ﮐﺮﺑﻼﯾﯽﻟﻮ ﺩﺭ ﺟﻤﻊ ﻧﻮﺟﻮﺍﻧﺎﻥ ﻣﺸﻬﺪی








۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ﮔﺰﺍﺭﺷﯽ ﺍﺯ ﺣﻀﻮﺭ ﻣﺮﺗﻀﯽ ﮐﺮﺑﻼﯾﯽﻟﻮ ﺩﺭ ﺟﻤﻊ ﻧﻮﺟﻮﺍﻧﺎﻥ ﻣﺸﻬﺪی ... ﺍﺯ ﺍﻭ ﺣﺪﻭﺩ 15 ﻋﻨﻮﺍﻥ ﻛﺘﺎﺏ ﻋﻤﺪﺗﺎ ﺩﺍﺳﺘﺎﻧﻰ ﻣﻨﺘﺸﺮ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ »ﻣﻦ ﻣﺠﺮﺩﻡ ﺧﺎﻧﻮﻡ«، »ﺯﻧﻰ ﺑﺎ ﭼﻜﻤﻪ ﺳﺎﻕﺑﻠﻨﺪ ﺳﺒﺰ«، »ﺭﻭﺑﺎﻩ ﻭ ...






شنوتو | کتاب‌‌های صوتی باهم بخوانیم









داستان کوتاه خوبه که عرق نمی‌کنی نوشته مرتضی کربلایی‌لو. آیا اینکه من دوست ندارم لباس بپوشم ناراحتت می‌کند؟ از مجموعه داستان من مجردم خانوم نشر ققنوس نوشته ...






رونمایی از آثار جدید نشر روزنه در نمایشگاه کتاب تهران









... مرجان بصیری، رمان «سمت کالسگه» نوشته‌ی مرتضا کربلایی‌لو و رمانی از اومبرتو اکو ... مجموعه‌داستان «سقف خانه‌ی رادن» اثر دی اچ لارنس که مرتضی زارعی آن را ترجمه کرده ... داستانش، با نام «من مجردم، خانم» چاپ شد که در جایزه کتاب سال از آن تقدیر شد.






Г#5X"K ФЗO"RМ






PDF


عنوان کتاب ماجرایش را لو می دهد. مردی به نام ... این یعنی. من به دنبال این بودم تا نویسنده خودش را در آثار جدیدش تکرار ... حالا مرتضی کربلایی لو بار دیگر سفرهای داستانی گشوده از برای ... بلند سبز و من مجردم خانوم تلاش کرده بود بر سادگی زبان تکیه.






i ketab : Persian book :: آي کتاب :: من مجردم، خانوم و چند داستان ...









من مجردم، خانوم و چند داستان ديگر نويسنده: مرتضي كربلايي لو ناشر: ققنوس زبان كتاب: فارسي تعداد صفحه: 96 اندازه كتاب: رقعی - سال انتشار: 138387 - دوره چاپ: 3






مشخصات و قیمت من مجردم، خانوم! و چند داستان دیگر | ساربوک









مشخصات ( من مجردم، خانوم! و چند داستان دیگر ). نویسنده. مرتضی کربلایی‌لو. ناشر. ققنوس. موضوع (ها). داستان‌های کوتاه فارسی - قرن 14. تعداد صفحه. 96 صفحه. قطع.






افرا کتاب » ایران » من مجردم خانوم









من مجردم خانوم. بدست مدیریت افرا کتاب • ۲ آذر ۱۳۸۸ • دسته: ایران. نویسنده: مرتضی کربلایی لو. نشر: ققنوس. قیمت: ۱۵۰۰۰ ریال. برچسب‌ها: ادبیات٬ ایرانی٬ ققنوس٬ ...






من مجردم خانوم (ققنوس:1382) - Picuki.com









برنامه «کتاب خوانی در موزه» در روز سه شنبه چهاردهم شهریور از ساعت ۱۴ تا ۱۵ در کتابخانه ... تألیفات دکتر مرتضی کربلایی لو: من مجردم خانوم (ققنوس:1382) خیالات (ققنوس: ... قاراچوبان: اثر تقدیرشده در جایزه هفت اقلیم 1390 Photo by: Mehdi Karkhani ...






من‌ مجردم‌ خانوم ( انتشارات ققنوس). - بانک کتاب 4030book









تصویر از من‌ مجردم‌ خانوم ( انتشارات ققنوس) ... شما می توانید تمامی آثار انتشارات کانون فرهنگی آموزشی قلم چی را در سایت فروشگاهی و کتاب فروشی بانک کتاب ...






داستان خوبه که عرق نمی‌کنی، نوشته مرتضی کربلایی لو from ...









۲۳ آبان ۱۳۹۸ - از مجموعه داستان من مجردم خانوم منتشر شده در نشر ققنوس. چرا هیچوقت لباس نمی‌پوشی!؟






مرتضی کربلایی لو - آژانس کتاب








کتابهای کمک درسی از پیش دبستانی تا کنکوری. توضیحات بیشتر ... مرتضی کربلایی لو. مقایسه کالا (0). مرتب کردن براساس: ... من‌ مجردم‌ خانوم. 4,500 تومان ...






معرفی کتاب: جمجمه ات را قرض بده برادر - قطره








۱۲ دی ۱۳۹۱ - رمان «جمجمه ات را قرض بده برادر» نوشته ی «مرتضی کربلایی لو» از سوی ... من مجردم خانوم ، زنی با چکمه ساق بلند و قارا چوبان از جمله آثار قبلی این ...






جمجمه‌ات را به «خدا» قرض بده برادر | یادداشتی بر رمان مرتضی ...









۴ بهمن ۱۳۹۷ - یک گروه هفت‌نفره با سرگروهی مصطفی که منتظر می‌ماند تا پس از هر ... در جمجمه‌ات را قرض بده برادر، قرار نیست با یک فضای کاملاً رئالیستی روبرو باشیم و همین باعث تمایز این کتاب از سایر آثار ... جمجمه‌ات را به «خدا» قرض بده برادر | یادداشتی بر رمان مرتضی کربلایی‌لو ... من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز.






گفتگوی مرتضا کربلایی‌لو با روزنامه‌ی «شهرآرا» سلطان توس ...









۲۹ خرداد ۱۳۹۱ - از مرتضا كربلايي‌لو حرف مي‌زنم كه مدتي‌است نگارش سياحت‌نامه‌اي به نام «سلطان توس» را به‌پايان برده و همين كتاب است كه بهانه گفتگو با او را به دست ادب ... تا به حال سه مجموعه داستان «من مجردم خانم»، «زنی با چکمه ساق‌بلند سبز» و «روباه و ... آيا نگاه فلسفي-چنان‌كه در برخي آثار داستاني شما ديده مي‌شود-در نگارش «سلطان ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو