loading...
خرید اینترنتی
پوریا بازدید : 1186 جمعه 25 بهمن 1398 نظرات (0)

خرید کتاب ته خیار اثر هوشنگ مرادی کرمانی 


قیمت : 22000 تومان


برند : Moein


خرید پستی کتاب ته خیار اثر هوشنگ مرادی کرمانی 


قیمت کتاب ته خیار اثر هوشنگ مرادی کرمانی 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



کتاب ته خیار اثر هوشنگ مرادی کرمانی


 


نقد و بررسی تخصصی

«ته خیار» مجموعه داستانی به قلم خالق «قصه‌های مجید»، هوشنگ مرادی کرمانی است. او در این مجموعه با زبانی طنز و شیرین، به واقعیت‌های به‌ظاهر تلخ زندگی، پیری، بیماری و مرگ می‌پردازد. این مجموعه را انتشارات «معین» منتشر کرده است.

زندگی به خیار می‌ماند، ته‌اش تلخ است

هوشنگ مرادی کرمانی در مجموعه داستان ته خیار با زبانی طنز به واقعیت‌های به‌ظاهر تلخ زندگی، پیری، بیماری و مرگ می‌پردازد. این مجموعه شامل 30 داستان کوتاه است که مرادی کرمانی آن‌ها را زهرخند می‌نامد. او درباره‌ی مجموعه داستان ته خیار می‌گوید: «برای این کتاب حدود 300 یادداشت داشتم که در بین آن‌ها 38 تا را انتخاب کردم که بعد از ویرایش و تصحیح نهایتا تبدیل به 30 داستان شد. بسیار سعی کردم که هیچ‌کدام از این داستان‌ها مثل دیگری نباشد و موضوعات مختلفی را بیان کرده باشد.» مرادی کرمانی مجموعه داستان ته خیار را تقدیم کرده است به «پیرمرد چاق، کوچولو و تنهایی که هر شب خواب‌های پاره‌پاره، سیاه و تلخِ می‌دید و چون برمی‌خاست، می‌نشست، خواب‌ها را می‌دوخت، رنگ می‌زد، شکر می‌زد، کتاب می‌کرد و می‌فروخت.»

 

نویسنده در این مجموعه، با زبانی ساده و گیرا، ناگواری‌هایی را که در زندگی روزمره پیش می‌آید و چگونگی مواجهه با آن‌ها را روایت می‌کند. داستان‌های این مجموعه با دیدی فلسفی نسبت به ماهیت هستی نوشته شده‌اند و این نکته را یادآوری می‌کنند که اگرچه در زندگی تلخی‌هایی وجود دارد، آدم‌ها می‌توانند با تصمیم‌‌گیری‌هایشان از تلخی آن بکاهند. ته خیار، خندان خندان، قالیچه‌ی سبک، میان باد و ابر، کیف آویزان، کار و بار عروسک‌ها، گرفتاری و التماس، درختو، دعوا نکنیم، گوجه‌فرنگی و گیتار، بچه‌های پرنده، تا پیچ کوچه، شکوفه‌ی بهاری، میخ مهرورزی، جوش مزن، همه پیاده می‌شویم، دهل و لگن، چشمی در هوای گریه، پیشرفت یتیمان، بچه خوابیده، ما شام نمی‌خوریم، بازگشت، غبغب، آرایشگر، نقل فندقی، قندیل، قلنبه قلنبه، جهان، مورچه‌ی بیابان و چغندر عنوان سی داستان این مجموعه است.

 

این مجموعه برای مخاطب بزرگسال در نظر گرفته شده است؛ ولی هر کسی در هر سن و سالی با این داستان‌ها همراه می‌شود و از خواندن آن‌ها لذت می‌برد. در بخشی از آغاز داستان ته خیار می‌خوانیم:

 

«خوابش نمی‌بُرد. بلند شد. خیاری از میوه‌‌خوری روی میز برداشت. خواست پوست بکند و بخورد. خوب نمی‌دید. عینکش را زد، کارد را برداشت، سر و ته خیار را نگاه کرد. گُل ریز و پژمرده‌ای به سرِخیار چسبیده بود. به تابلویی که روی کمد بود، نگاه کرد. هر وقت می‌خواست خیار بخورد، آن را می‌دید و لبخند می‌زد.   

«زندگی به خیار می‌ماند، ته‌اش تلخ است.»    

دوستش گفته بود:

- از قضا سرش تلخ است. مردم اشتباه می‌کنند. سر و ته خیار را اشتباه می‌گیرند. سر خیار آن جایی است که زندگی خیار آغاز می‌شود. یعنی از میان گلی که به ساقه و شاخه چسبیده، به دنیا می‌آید و لبخند نمی‌زند. رشد می‌کند پیش می‌رود تا جایی که دیگر قدرت قدکشیدن ندارد. می‌ایستد و دیگر هیچ، یعنی تمام. پایان زندگی خیار.

- این‌طور نیست، جانم. یعنی می‌گویی همه‌ی مردم اشتباه می‌کنند و فقط تو درست می‌گویی؟!          

- بله، من دلیل خودم را دارم. تو هم دلیل خودت را داری. می‌خواهی آغاز زندگیت را که تلخ بوده بکنی و بندازی دور و دلت را به گُل کوچک و پژمرده‌ی پایان خوش کنی، بدبخت! 

مرد با خود گفت: «شاید دوست من راست می‌گوید.»  

هنر نویسنده‌ی کهنه‌کاری همچون مرادی کرمانی با خواندن پایان‌بندی داستان‌ها نمایان می‌شود. جمله‌های پایانی داستان‌ها بر جذابیت و تاثیرگذاری این مجموعه افزوده است. صالح رامسری، ناشر ته خیار نیز می‌گوید: «وقتی به اهرام مصر نگاه می‌کنیم، احساس می‌کنیم گذاشتن این مصالح ساختمانی روی یکدیگر به این شکل، کار مریخی‌ها بوده است. همچنین وقتی داستان زندگی محمدابن طبری را می‌خوانیم، به همین نتیجه می‌رسیم. به نظر من مرادی کرمانی هم یکی از همین مریخی‌هاست. این کتاب پر از داستان‌های مریخی است. مرادی کرمانی در این کتاب بسیاری از موضوعات را به گونه‌ای مریخی‌وار در قالب داستان‌ها بیان می‌کند تا دو سطر آخر داستان را نخوانید متوجه نمی‌شوید که ماجرای واقعی داستان چه بوده است و فقط یک مریخی می‌تواند این‌گونه بنویسد.»

قصه‌نویس بچه‌ها و بزرگ‌ترها

هوشنگ مرادی کرمانی (1323) نویسنده‌ی پرکاری نیست و در طول بیش از پنجاه سال فعالیت نویسندگی‌اش، کتاب‌های زیادی منتشر نکرده و این به دلیل وسواس زیاد در چاپ‌کردن کتاب‌هایش است. استفاده از ضرب‌المثل‌ها، واژه‌ها و اصطلاحات محلی و پرداختن به فرهنگ و آداب و رسوم محلی، از ویژگی‌های نثر اوست. خودش درباره‌ی سبک آثارش می‌‏گوید: «عامیانه‌‏نویسی را از صادق چوبک، شاعرانه‌نویسی را از ابراهیم گلستان، ایجاز را از همینگوی و گلستان سعدی، احساس را از هدایت و طنز را از چخوف و دهخدا آموخته‌ام».

 

مرادی کرمانی در سال 1339 نویسندگی را با همکاری با رادیو کرمان آغاز کرد. اولین داستانش با مضمون طنز را با نام «کوچه‌ی ما خوشبخت‌ها»  در سال 1347 در مجله‌ی خوشه منتشر کرد. «معصومه» اولین مجموعه داستان او در سال 1349 منتشر شد. در سال 1353 «قصه‌های مجید» و در سال 1360 «بچه‌های قالیباف‌خانه» را در اختیار مخاطبان قرار داد. نخل، چکمه، داستان آن حفره، مشت بر پوست، تنور، مهمان مامان، مربای شیرین، لبخند انار، مثل ماه شب چهارده، نه تر و نه خشک، شما که غریبه نیستید، نازبالش و فیلم‌نامه‌های کاکلی، تیک تاک، کیسه برنج و نمایشنامه‌های کبوتر توی کوزه، پهلوان و جراح و ماموریت دیگر آثار او هستند. در میان نویسندگان ایرانی، مرادی کرمانی بیشترین تعداد آثار ترجمه‌شده به زبان‌های خارجی را در سابقه‌ی هنری خود دارد.

 

او برای بچه‌های قالیباف‌خانه در سال 1360 لوح تقدیری از شورای کتاب کودک دریافت کرد. جایزه‌ی جهانی هانس کریستین اندرسن در سال 1986، جایزه‌ی کتاب سال 1994 کودکان و نوجوانان اتریش، جایزه‌ی مهرگان ادب، عنوان نویسنده‌ی برگزیده کشور کاستاریکا و جایزه‌ی خوزه مارتینی، نویسنده و قهرمان ملی آمریکای لاتین در سال 1995 از افتخارات بی‌شمار اوست.

 

مرادی کرمانی درباره‌ی آثارش می‌گوید: «این داستان‌‏ها، حاصل چنگ‌زدن و تلاش من در زندگی است؛ یعنی من به زندگی خودم چنگ زدم و آن را به تصویر کشیدم و داستان‌‏هایم همه ریشه در زندگی من دارد. زمانی که دیدم مردم دردهای مرا گوش نمی‌‌‏دهند، سعی کردم آن‌ها را به زبان طنز بگویم... برای من رنج نوشتن زیباترین رنج‌‏هاست. من به دنیا نیامده‌‏ام که برج بسازم یا رئیس‌جمهور شوم. من به دنیا آمده‌ام که نویسنده شوم. بهترین دوست من قلم و کاغذ است. زمانی که می‌‏نوشتم هیچ‌وقت فکر نمی‌‏کردم آن‌قدر بزرگ شوم که دیگران برای من دست بزنند یا برای گفت‌‌وگو به دانشگاه دعوت شوم. مهم آن بود که خود را با نوشتن خالی می‌‏کردم و لذت می‌‏بردم ».

 

کتاب «هوشنگ دوم» گفت‌وگوی مفصل کریم فیضی با هوشنگ مرادی کرمانی درباره‌ی زندگی، زمانه و آثار اوست. در این کتاب با دو هوشنگ مواجه می‌شویم؛ هوشنگ اول که آدمی معمولی است و مثل بقیه‌ی مردم می‌خورد، می‌خوابد، سر کار می‌رود و ... و هوشنگ دوم که خیالباف، خلاق و قصه‌پرداز است. رویارویی این دو هوشنگ کتاب را جذاب و خواندنی کرده است. شهرداری کرمان برای پاسداشت یک عمر فعالیت‌های ادبی این نویسنده، مجسمه‌ی هوشنگ مرادی کرمانی را در خیابانی به نام خودش نصب کرده است. در این مجسمه او در حال قصه‌خوانی برای کودکان نشان داده شده است.

اقتباس‌های سینمایی

فیلم‌های تلویزیونی و سینمایی بسیاری براساس آثار مرادی کرمانی به تصویر درآمده‌اند. آشناترین آن‌ها برای مخاطبان قصه‌های مجید است که با کارگردانی کیومرث پوراحمد و بازی مهدی باقربیگی و پروین‌دخت یزدانیان ساخته شد. مجید پسربچه‌ای است که مادر و پدرش را از دست داده و با مادربزرگ پیرش زندگی می‌کند. مجید آرزو دارد نویسنده شود و انشانویسی‌اش برعکس درس‌های دیگر خوب است. او عاشق فیلم و بازیگری است و زیاد کتاب می‌خواند. قصه‌های مجید با زبانی صمیمی و خلق لحظه‌های تلخ و شیرین، مخاطب را با خود همراه می‌سازد.

 

«کاکلی» به کارگردانی فریال بهزاد، «صبح روز بعد»، «شرم»، «نان و شعر» و «قصه‌های مجید» به کارگردانی  کیورث پوراحمد، «خمره» به کارگردانی ابراهیم فروزش، «چکمه»، «کیسه برنج»، «تیک تاک» و «مثل ماه شب چهارده» به کارگردانی محمدعلی طالبی، «تنور» به کارگردانی  فرهنگ خاتمی، «رضایت‌نامه» به کارگردانی سیروس حسن‌پور، «مربای شیرین» به کارگردانی مرضیه برومند، «موشو» به کارگردانی  محمدرضا عالی‌پیام و محسن محسنی‌نسب، «مهمان مامان» به کارگردانی داریوش مهرجویی، «تک‌درخت‌ها» به کارگردانی  سعید ابراهیمی‌فر، «گوشواره» به کارگردانی  وحید موسویان، «دوربین فیلمبردای» به کارگردانی سیامک کاشف‌آذر و «بیگانه» به کارگردانی صدیق برمک، براساس قصه‌ی صنوبر، محصول افغانستان آثاری هستند که براساس داستان‌های مرادی کرمانی ساخته شده‌اند.


 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



 


بی‌تردید هوشنگ مرادی کرمانی یکی از شناخته‌شده‌‏ترین چهره‌های ادبیات کودک و نوجوان ایران است. خلق «قصه‌های مجید» اولین اتفاق مهم زندگی حرفه‌ای اوست که خاطرات شیرینی را در ذهن مخاطبانش تداعی می‌کند. درخشش مرادی کرمانی در جشنواره‌‏های مختلف و ترجمه آثار او موفقیتی بزرگ برای ادبیات کودک و نوجوان ایران محسوب می‌‏شود. کتاب «ته خیار» شامل 30 داستان کوتاه به قلم هوشنگ مرادی کرمانی است. او در این داستان‌ها با نگاهی طنز و یا به قول نویسنده زهرخند به موضوعات تلخی چون مرگ،‌ پیری،‌ مشکلات زندگی،‌ بی‌پولی و ... پرداخته است. در بخشی از داستان «ته خیار» می‌خوانیم: «خوابش نمی‌برد. بلند شد. خیاری از میوه‌خوری روی میز برداشت. خواست پوست بکند و بخورد. خوب نمی‌دید. عینکش را زد، کارد را برداشت، سر و ته خیار را نگاه کرد. گل ریز و پژمرده‌ای به سر خیار چسبیده بود. به تابلویی که روی کمد بود نگاه کرد. هر وقت می‌خواست خیار بخورد، آن را می‌دید و لبخند می‌زد. «زندگی به خیار می‌ماند، ته‌اش تلخ است.» این کتاب به همت انتشارات معین واد بازار نشر شده است.


 



تصاویر بیشتر


 








 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.






 


 

















معرفی کتاب ته خیار نوشته هوشنگ مرادی کرمانی - کتابک











رتبه: ۴٫۸ - ‏۲۳ مرورکتاب «ته خیار» نوشته هوشنگ مرادی کرمانی مجموعه داستان کوتاه با درون‌مایه ... و بزرگسالان هم می‌توانند بخوانند و ضمن لذت بردن با یک اثر «طنز» خوب آشنا شوند.





مشخصات، قیمت و خرید کتاب ته خیار اثر هوشنگ مرادی کرمانی ...











رتبه: ۴٫۴ - ‏۲۸ مرورخرید اینترنتی کتاب ته خیار اثر هوشنگ مرادی کرمانی و قیمت انواع کتاب چاپی معین از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های کتاب چاپی معین با بهترین قیمت ...





کتاب ته خیار اثر هوشنگ مرادی کرمانی - معین | با تخفیف | ...









خرید اینترنتی و آنلاین کتاب ته خیار نوشته هوشنگ مرادی کرمانی و ترجمه از نشر معین، در فروشگاه آنلاین کتاب ۳۰ بوک. کتاب عمومی، ادبیات، داستان کوتاه ایرانی.






خلاصه کتاب «ته‌خیار» هوشنگ‌کرمانی - خبرگزاری مهر | اخبار ...









۱۲ دی ۱۳۹۳ - به طور کلی مجموعه «ته‌ خیار» تنها مجموعه‌ای از مرادی کرمانی است که مخاطب آن ... کتابی که از زمان انتشارش در آذرماه امسال جز آثار پرفروش بازار کتاب ...






خرید کتاب ته خیار (سی داستان) نوشته هوشنگ مرادی کرمانی از ...









«تهِ خیار» مجموعه بیش از 30 داستان کوتاه است که مرادی کرمانی، آنها را «زهرخند» می خواند چرا که به موضوعات غم انگیز همچون مرگ، بیماری و پیری می پردازند ولی از آن ...






ته خیار (کتاب) - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد









ته خیار مجموعه داستانی از آثار داستانی هوشنگ مرادی کرمانی است که در سال ۱۳۹۲ برای نخستین بار چاپ شده‌است و تا سال ۱۳۹۷ به چاپ دوازدهم رسیده‌است. این کتاب توسط ...


تعداد صفحات‏: ‏۲۲۱

ناشر‏: ‏انتشارات معین


تعداد جلد‏: ‏۱

چاپ‏: ‏۱۲، نخستین چاپ: ۱۳۹۲، آخرین چاپ: ۱۳۹۷






ته خیار by هوشنگ مرادی کرمانی - Goodreads











رتبه: ۳٫۲ - ‏۳۰۶ رأیته خیار book. Read 36 ... To ask other readers questions about ته خیار, please sign up. ... کتاب «ته خیار» مجموعه داستانهای کوتاهی از هوشنگ مرادیکرمانی است.





داستان "ته خیار"/ هوشنگ مرادی کرمانی - نی نی نما









۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - داستان "ته خیار"/ هوشنگ مرادی کرمانی. خوابش نمی برد، بلند شد، خیاری از میوه خوری روی میز برداشت. خواست پوست بکند و بخورد. خوب نمی دید.






تهِ خیار اثر هوشنگ مرادی کرمانی - داستان/ رمان ایرانی - مجلۀ ...









تهِ خیار اثر هوشنگ مرادی کرمانی. منتشر شده. 6 ماه پیش. در. 20 مرداد 1398. توسط. مدیریت. تهِ خیار اثر هوشنگ مرادی کرمانی. Share; Tweet. تهِ خیار اثر هوشنگ مرادی ...






کتاب ته خیار (سی داستان) ~هوشنگ مرادی کرمانی - نشر معین ...









ته خیار (سی داستان) ~هوشنگ مرادی کرمانی - نشر معین - بزرگترین فروشگاه اینترنتی کتاب در ایران - خرید و ارسال کتاب.
وارد نشده: اثر ‏| باید شامل این عبارت باشد: اثر






هوشنگ مرادی کرمانی - معرفی کتاب









ته خیار / مرادی کرمانی. ته خیار. هوشنگ مرادی کرمانی. انتشارات معین. ته خیار : ته خیار ... تا به حال كتاب هاي زيادي از ايشون معرفي كردم ، اين كتاب هم مثل اكثر آثار ايشون ...






ته خیار / مرادی کرمانی - معرفی کتاب - blogfa









ته خیار هوشنگ مرادی کرمانی انتشارات معین ته خیار : ته خیار مانند اول زندگیست یا آخر آن . خندان خندان : زن از افتادن آدم ها خنده اش می گیرد . قالیچه ی سبک :
وارد نشده: اثر ‏| باید شامل این عبارت باشد: اثر






ته خیار – سی داستان کوتاه از هوشنگ مرادی کرمانی | ideality









۳ آبان ۱۳۹۴ - “هوشنگ مُرادی کرمانی” کتاب خود را اینگونه هدیه کرده است. خیلی ها مرادی کرمانی را با “قصه های مجید” می شناسند. خیلی ها با “خمره” و خیلی ها هم با “مهمان ...






ته خیار اثر هوشنگ مرادی کرمانی - خرید کتاب فدک بوک









کتاب ته خیار اثر هوشنگ مرادی کرمانی از انتشارات معین.






کتاب ته خیار اثر هوشنگ مرادی کرمانی - گیمینگ تولز











رتبه: ۹٫۲۱۰ - ‏۵٬۵۳۰ مرورکتاب ته خیار اثر هوشنگ مرادی کرمانی بی تردید هوشنگ مرادی کرمانی یکی از شناخته شده ترین چهره های ادبیات کودک و نوجوان ایران است. خلق قصه های مجید اولین اتفاق ...





خرید کتاب ته خیار اثر هوشنگ مرادی کرمانی نشر معین ...









ته خیار عنوان کتابی است از هوشنگ مرادی کرمانی که در 221 صفحه و توسط انتشارات معین در سال 1394 به چاپ رسیده است. موضوع اصلی این کتاب داستان های کوتاه ...






می‌خواهم در اوج خداحافظی کنم - روزنامه همشهری









۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - گفت‌وگو با هوشنگ مرادی کرمانی درباره زندگی، کتاب و تصمیمی که ... از کتاب جدید هوشنگ مرادی کرمانی این اثر را کتاب خداحافظی نویسنده با دنیای نویسندگی خواند. ... برای مثال کتاب ته خیار، 30 داستان کوتاه دارد که 17داستان آن در ...






نقد تازه ترین اثر هوشنگ مرادی کرمانی در یزد - اخبار - ...








۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - دبیر علمی نشست های نقد وبررسی کتاب در دانشگاه یزد گفت: تازه ترین ... کودک و نوجوان، هوشنگ مرادی کرمانی، با عنوان « ته خیار» با حضور جمعی از ...






ایبنا - بروز تمامیت مرادی کرمانی در ته خیار / مرادی کرمانی ...









۱۰ دی ۱۳۹۳ - «تهِ خیار» جدیدترین کتاب هوشنگ مرادی کرمانی، مجموعه‌ بیش از ۳۰ ... در واقع هر اثری که در معرض دید مخاطبان قرار می‌گیرد می‌تواند به‌وسیله افراد دیگر ...






[17631] آیین رونمایی و نقد کتاب مجموعه داستان «ته خیار» ...









۱۷ آذر ۱۳۹۳ - هوشنگ مرادی کرمانی در مراسم رونمایی از مجموعه داستان «ته خیار»، مرگ را موضوع ... به گزارش لیزنا، هوشنگ مرادی کرمانی در آیین رونمایی و نقد تازه ترین کتاب خود با ... مرادی کرمانی نوشته های خود را فرزندان خود دانست و افزود: اثر هنری هر ...






کتاب ته خیار اثر هوشنگ مرادی کرمانی | فروشگاه اینترنتی ...








شناسه محصول: 9789641651109 دسته بندی: انتشارات معین, داستان, داستان ایران, ناشران برتر عمومی, نویسندگان برتر ایران, هوشنگ مرادی کرمانی, کتاب های عمومی ...






بانک کتاب ناهید | خرید کتاب (ته خیار) | اثر هوشنگ مرادی ...









خرید کتاب ته خیار اثر هوشنگ مرادی کرمانی. ... که پیشنهاد شده. 0 بار. تعداد افرادی که این کتاب را خوانده اند. 0 بار. تعداد افرادی که میخواهند این کتاب را بخوانند. 0 بار ...






کتاب "ته خیار" هوشنگ مرادی کرمانی رونمایی شد - نسیم آنلاین








۱۶ آذر ۱۳۹۳ - به گزارش خبرنگار «نسیم»، منوچهر اقبال‌زاده در مراسم رونمایی و نقد کتاب «ته خیار» اثر هوشنگ مرادی کرمانی عصر امروز در خبرگزاری مهر برگزار شد، ...






کتاب ته خیار اثر هوشنگ مرادی کرمانی فروشندگان و قیمت کتاب









کتاب ته خیار اثر هوشنگ مرادی کرمانی کتاب ته خیار اثر هوشنگ مرادی کرمانی. وقتی موجود شد به من خبر بده. اشتراک گذاری; پیگیری قیمت; نمودار قیمت. 0. 0. 0. 5. 0. 4.






«ته خیار» تازه‌ترین کتاب هوشنگ مرادی کرمانی در خبرگزاری ...









۱۶ آذر ۱۳۹۳ - با حضور نویسنده، ناشر و منتقیدن اثر؛ ... مجموعه داستان «تهِ خیار» نوشته هوشنگ مرادی کرمانی، عصر امروز یک‌شنبه ۱۶ آذرماه با حضور نویسنده، ناشر و ...






هوشنگ مرادی کرمانی - ویکی‌ادبیات









۹ آبان ۱۳۹۸ - هوشنگ مرادی کرمانی نویسندهٔ قصه، داستان و رمان که آثارش به زبان‌های گوناگون ترجمه شده ... هوشنگ مرادی کرمانی این اثر را کتاب خداحافظی نویسنده با دنیای نویسندگی خواند. ... «هوشنگ مرادی کرمانی؛ از سر «قصه‌های مجید» تا «ته خیار»».






کتاب دیگری از مرادی کرمانی در بازار جهانی/ "ته‌خیار" به ...









۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - افشین شحنه‌تبار مدیر انتشارات شمع و مه در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ از ترجمه کتاب «ته خیار» هوشنگ مرادی کرمانی به زبان ...






کتاب ته خیار اثر هوشنگ مرادی کرمانی انتشارات معین








خریدکتاب ته خیار اثر هوشنگ مرادی کرمانی انتشارات معین ارسال سریع کتاب به سراسر کشور.






«ته خیار» هوشنگ مرادی کرمانی به انگلیسی ترجمه می‌شود









۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - کتاب «ته‌خیار» نوشته «هوشنگ مرادی کرمانی» در حال ترجمه به زبان ... شمع و مه از ترجمه کتاب «ته خیار» هوشنگ مرادی کرمانی به زبان انگلیسی خبر داد و ... اما اولین اثری که از او به زبان انگلیسی ترجمه شد، داستان «سماور» از مجموعهٔ ...






كتابسرای اشجع|فهرست کتابهای مولف هوشنگ مرادی کرمانی ...









كتابسرای اشجع، فهرست کتابهای مولف هوشنگ مرادی کرمانی، فروشگاه آنلاین کتاب, فروشگاه ... خرید کتاب ته خیار - مرادی کرمانی از: www.ashja.com - کتابسرای.






ته خیار نوشته هوشنگ مرادی کرمانی | کتابلازم









برای خرید کتاب ته خیار نوشته هوشنگ مرادی کرمانی از کتابلازم پس از اضافه کردن این کتاب به سبد خرید، به بخش تسویه حساب بروید.






هوشنگ مرادی کرمانی - آپارات









گراميداشت هوشنگ مرادي كرماني همراه با جشن امضا آخرين اثر او قاشق چاي خوري. كتابخانه مركزي استان ... معرفی کتاب ته خیار - نوشته استاد هوشنگ مرادی کرمانی. حمید.






«ته خیار» هوشنگ مرادی کرمانی در کتاب‌ فروشی‌ - عصرایران









۱۳ آذر ۱۳۹۳ - دنیای اقتصاد - مجموعه‌ داستان‌های کوتاه هوشنگ مرادی کرمانی با عنوان «تهِ خیار» توسط انتشارات معین منتشر شد. اين كتاب شامل بیش از 30 داستان ...






لیست قیمت کتاب ته خيار اثر هوشنگ مرادي کرماني | ترب









خرید کتاب ته خيار اثر هوشنگ مرادي کرماني ، خرید ، لیست قیمت کتاب ته خيار اثر هوشنگ مرادي کرماني ، لیست قیمت ، ارزانترین قیمت کتاب ته خيار اثر هوشنگ مرادي ...






لیست قیمت کتاب ته خیار اثر هوشنگ مرادی کرمانی | ترب










رایگان
خرید کتاب ته خیار اثر هوشنگ مرادی کرمانی ، لیست قیمت کتاب ته خیار اثر هوشنگ مرادی کرمانی ، ارزانترین قیمت کتاب ته خیار اثر هوشنگ مرادی کرمانی ، تخفیف های ...





انتشارات معین









مجموعه داستان قاشق چایخوری جدیدترین اثر هوشنگ مرادی کرمانی است که در فضایی متفاوت و نو نسبت به دیگر آثارش به چاپ رسیده است. ... کتاب هوشنگ دوم را می توان به شکلی ادامۀ کتاب «شما که غریبه نیستید» دانست. ... ته خیار اطلاعات بیشتر.






کتاب ته خیار هوشنگ مرادی کرمانی - فروشگاه ایشارژیو









«ته خیار»، آخرین مجموعه داستان هوشنگ مرادی کرمانی، تقدیم شده است به «پیرمرد چاق، کوچولو و تنهایی که هر شب خواب‌های پاره پاره، سیاه و تلخِ می‌دید و چون بر می‌خاست، ...






کتاب صوتی زیر نور شمع اثر هوشنگ مرادی کرمانی - نوار











رتبه: ۴٫۸ - ‏۸ رأیکتاب صوتی زیر نور شمع اثر هوشنگ مرادی کرمانی . ... خشک، پلو خورش، آب انبار، ته خیار و شما که غریبه نیستید؛ از آثار هوشنگ مرادی کرمانی هستند که برخی از آنها به ...





ته خیار (سی داستان) - پاتوق کتاب فردا









۲۸ دی ۱۳۹۳ - «ته خیار» مجموعه 30 داستان کوتاه است. ... مولف : هوشنگ مرادی کرمانی ... عناوین داستان های این کتاب عبارتند از: «ته خیار»، «خندان خندان»، «قالیچه ...






pdf+ دانلود رایگان کتاب ته خیار (سی داستان) - باشگاه ...









۲۴ دی ۱۳۹۶ - دانلود رایگان pdf کتاب ته خیار (سی داستان) نوشته (ترجمه) هوشنگ مرادی کرمانی معین. داستان,مجموعه, داستان , داستان کوتاه ,کتاب های هوشنگ مرادی ...






هوشنگ مرادی کرمانی؛ از سر «قصه‌های مجید» تا «ته خیار» - عطنا









۴ آبان ۱۳۹۵ - هوشنگ مرادی کرمانی؛ از سر «قصه‌های مجید» تا «ته خیار» ... در مقدمه کتاب «نشستن واژه در قصه» که آقای حسین نیر واژگان، اصطلاحات، کنایه‌ها و ... آثار شما، فارغ از محتوا، ویژگی ترجمه پذیری دارند و به زبان‌های مختلف هم برگردانده شده‌اند.






زادروزِ خالق قصه های مجید ؛ هوشنگ مرادی کرمانی | چیستآرت









هوشنگ مرادی کرمانی (1323) خالق آثاری چون «قصه های مجید»، «ته خیار» و «شما که غریبه نیستید» است. از آثار او اقتباس های سینمائی بسیاری صورت گرفته است. ... در سالِ ۵۳ «قصه‌های مجید» را خلق می‌کند که جایزه‌ی «کتابِ برگزیده‌ی سال ۱۳۶۶» را ...






معرفی کتاب ته خیار - معلم آنلاین









یکی از این نویسندگان هوشنگ مرادی کرمانی است که داستان‌هایش را به زبان طنز می‌نویسد. ... کتاب «ته خیار» مجموعه داستان کوتاه با درون‌مایه اجتماعی است که به نظر می‌رسد ... بزرگسالان هم می‌توانند بخوانند و ضمن لذت بردن با یک اثر «طنز» خوب آشنا شوند.






کتاب‌های «هوشنگ مرادی‌کرمانی» را از کجا شروع کنید؟ | چی









۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - هوشنگ مرادی‌کرمانی سراغ چیزهایی رفته که ما شهرنشین‌ها زیاد آنها را ... برای خیلی از ما، هوشنگ مرادی کرمانی یعنی «قصه‌های مجید» اما بهترین راه برای خواندن آثار مرادی ... مجموعه‌ای است از چند داستان کوتاه که گل سرسبدشان «ته خیار» است.






رونمایی از کتاب «ته خیار» تازه ترین اثر هوشنگ مرادی ...









۱ آذر ۱۳۹۳ - کتاب «ته خیار» به نویسندگی هوشنگ مرادی کرمانی در مراسم اختتامیه هفته کتاب شهرستان ری رونمایی شد.






معرفي_كتاب ته خيار اثر هوشنگ مرادي كرماني از ... - Instagram








۹ خرداد ۱۳۹۵ - 495 Likes, 8 Comments - كافه كتاب (@coffeeketab) on Instagram: “#معرفي_كتاب ته خيار اثر هوشنگ مرادي كرماني از دوست خوبمون @shiny_sar ...






اثری از هوشنگ مرادی کرمانی در حل جدول | جدول یاب









اثری از هوشنگ مرادی کرمانی در حل جدول: آب انبار، ته خیار، مربای شیرین، آب انبار، بچه های قالیباف خانه، پلو خورش، تنور، چکمه، خمره، داستان آن خمره، شما که ...






30 داستان مرادی کرمانی در «ته خیار» - ایسنا









۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - سی داستان کوتاه هوشنگ مرادی کرمانی در قالب کتابی با عنوان «ته خیار» منتشر می‌شود.






مجموعه داستان «ته خیار» نوشته هوشنگ مرادی کرمانی منتشر شد









۶ آذر ۱۳۹۳ - مجموعه‌ داستان‌های کوتاه هوشنگ مرادی کرمانی با عنوان «تهِ خیار» که به گفته ... |سیر مطالعاتی آثار آیت الله جوادی آملی ... «این هدیه من است برای کسی که سهم مهمی در تدوین کتاب‌های درسی داشت. ... مجموعه داستان«تهِ خیار» از هوشنگ مرادی کرمانی را انتشارات معین منتشر کرده و با قیمت 12 هزار تومان روانه بازار نشر کرده است.






بازگشت هوشنگ مرادی کرمانی با ته خیار - فرارو









۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - هوشنگ مرادی کرمانی نویسنده از انتشار تازه‌ترین کتاب خود با عنوان «ته خیار»‌ ... مرادی کرمانی با اشاره به مخاطب این کتاب تصریح کرد:‌ «ته خیار»‌ نیز به ... زیباکلام: مردم از تأثیر انتخابات نومیدند/ ترقی: بهمن ماه فصل تغییر در ...






قیمت و خرید کتاب تنور اثر هوشنگ مرادی کرمانی | دینگولند











رتبه: ۴٫۲ - ‏۴ مرورخرید اینترنتی کتاب تنور اثر هوشنگ مرادی کرمانی و قیمت انواع کتاب چاپی معین از فروشگاه آنلاین دینگولند. جدیدترین مدل‌های کتاب چاپی معین با بهترین قیمت در ...





کتاب‌شناسی «هوشنگ مرادی کرمانی» و فیلم‌شناسی ... - ...









۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - اینک یادداشت دوم با موضوع کتاب‌شناسی آثار استاد مرادی کرمانی و همچنین فیلم‌شناسی آثاری ... موضوع داستان‌های مجموۀ ته خیار اغلب پیری، بی پولی و دردهای جامعه است. ... ب: فیلم‌شناسی آثار اقتباسی از کتاب‌های «هوشنگ مرادی کرمانی»






آخرین خبر | یک کتاب خوب/ قصه‌های مجید «اثر هوشنگ مرادی ...









۳ تیر ۱۳۷۶ - یک کتاب خوب/ قصه‌های مجید «اثر هوشنگ مرادی کرمانی» ... چهارده، نه تر و نه خشک، شما که غریبه نیستید، پلو خورش، آب‌انبار و ته خیار» منتشر شده، که ...






«ته خیار» و «خمره» مرادی کرمانی به عربی ترجمه شد - دیباچه








۱ تیر ۱۳۹۵ - دیباچه: دو کتاب «خمره» و «ته خیار» هوشنگ مرادی کرمانی به زبان عربی ترجمه ... بیش از 20 بار تجدید چاپ شده از آثار مطرح هوشنگ مرادی کرمانی است.






برچسب ها - هوشنگ مرادی کرمانی - شفاف









و گویی از ترجمه کتاب ته خیار هوشنگ مرادی کرمانی. ... از دید مرادی کرمانی ته خیار آنجاست که خیار شکوفه. ... به دوران کودکی با هوشنگ مرادی کرمانی آثار هوشنگ مرادی.






زندگی نامه و دانلود کتاب های هوشنگ مرادی کرمانی - فیدیبو









خرید و دانلود کتاب های صوتی و الکترونیکی اثر هوشنگ مرادی کرمانی. ... «نازبالش»، «ته خیار»، «مثل ماه شب چارده»، «مربای شیرین»، «مشت بر پوست» و چندین کتاب ...






کتاب ته خیار اثر هوشنگ مرادی کرمانی - Zamin









بی‌تردید هوشنگ مرادی کرمانی یکی از شناخته‌شده‌‏ترین چهره‌های ادبیات کودک و نوجوان ایران است. خلق «قصه‌های مجید» اولین اتفاق مهم زندگی حرفه‌ای اوست که خاطرات ...






درباره هوشنگ مرادی کرمانی | واقع گرا همچون چخوف، طنزپرداز ...









۱۶ شهریور ۱۳۹۸ - نخستین مخاطبان آثار او حالا کتاب‌های او را برای بچه‌هایشان می‌خرند! ... شاید هوشنگ مرادی کرمانی تنها نویسنده ایرانی باشد که آثار اقتباس شده از ... کوزه، مثل ته خیار، بچه‌های قالیباف، مشت بر پوست، تنور، هوشنگ دوم، نازبالش، نه تر و نه ...






هوشنگ مرادی کرمانی: من برای نویسنده شدن به دنیا آمدم نه ...









۲۵ شهریور ۱۳۹۴ - البته آثار مرادی کرمانی نمونه‌های موفق بسیاری دارند. ... است و کتاب «ته خیار» نیز تقریباً اینگونه است و برای اینگونه آثار نیاز به فیلمنامه نویسی ...






هوشنگ مرادی کرمانی؛ از سر «قصه های مجید» تا «ته خیار»









۴ آبان ۱۳۹۵ - هوشنگ مرادی کرمانی از آن مردمان خوبی است که عادت ندارد از قصه هایش تعریف ... در مقدمه کتاب «نشستن واژه در قصه» که آقای حسین نیر واژگان، ... آثار شما، فارغ از محتوا، ویژگی ترجمه پذیری دارند و به زبان های مختلف هم برگردانده شده اند.






مرادی کرمانی با طنز خود روی ته خیار ... - پایگاه خبری شیرین طنز








به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کتاب «ته خیار» اثر هوشنگ مرادی کرمانی است. این کتاب مجموعه‌ای از ۳۰ ...






مهدی پاکدل داستان های هوشنگ مرادی کرمانی را می خواند - تیوال









۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - این کتاب صوتی شامل گزیده‌ای از داستان‌های کوتاه هوشنگ مرادی کرمانی از دو ... ... تاکنون 38 اثر سینمایی و تلویزیونی براساس قصه‌های این نویسنده ... نیستید (خاطرات)» و «ته خیار» از جمله کتاب‌های هوشنگ مرادی کرمانی به‌شمار می‌روند.






ته خیار نویسنده هوشنگ مرادی کرمانی نشر معین | بانک کتاب ...








كتاب ته خيار : خوابش نمي‌برد. بلند شد. خياري از ميوه‌خوري روي ميز برداشت. خواست پوست بكند و بخورد. خوب نمي‌ديد. عينكش را زد، كارد را برداشت، سروته خيار را نگاه ...






ته خیار - روزنامه دنیای اقتصاد









۷ اسفند ۱۳۹۳ - ته خیار. هوشنگ مرادی کرمانی یکی از نویسندگان ایرانی با آثار خاطره انگیز ... مرادی کرمانی این کتاب را «زهرخند» می‌خواند؛ چراکه به موضوعات غم‌انگیز ...






هوشنگ مرادی کرمانی - پرتال کودک و نوجوان









اما اولین اثری که از او به زبان انگلیسی ترجمه شده بود داستان «سماور» از «قصه‌های مجید» بود ... در سال‌های ۱۳۴۹ و ۱۳۵۰، هوشنگ مرادی کرمانی اولین کتاب داستان خود، معصومه و ... شما که غریبه نیستید (خاطرات). نازبالش. کبوتر توی کوزه. هوشنگ دوم. ته خیار.






شوخی خالق «قصه‌های مجید» با مرگ در «ته خیار»! - فردا









۵ فروردین ۱۳۹۶ - ... قصد داریم تا آخر تعطیلات نوروزی، به معرفی چندین کتاب جالب و خواندنی بپردازیم که اولین آن‌ها «ته خیار» اثری از هوشنگ مرادی کرمانی است.






بیوگرافی کامل هوشنگ مرادی کرمانی نویسنده قصه‌های مجید و ...









۴ دی ۱۳۹۸ - هوشنگ مرادی کرمانی به مانند شهر زادگاهش گرم و شیرین صحبت می‌کند. ... اثر یکی از بهترین و بزرگترین نویسندگان زمانه ما یعنی هوشنگ مرادی کرمانی است. ... نازبالش (کتاب). کبوتر توی کوزه. هوشنگ دوم. ته خیار (کتاب). فیلم‌نامه.






هوشنگ مرادی کرمانی - دیکشنری آنلاین آبادیس









هوشنگ دوم ته خیار (کتاب) هوشنگ مرادی کرمانی در سال ۱۳۲۳ در روستای سیرچ از توابع ... علاقه خاص داشت و عموی جوانش که معلم روستا بود در این علاقه بی تاثیر نبود.






سفیرفیلم | «ته خیار» تازه ترین اثر هوشنگ مرادی کرمانی ...









مجموعه‌ داستان‌های کوتاه هوشنگ مرادی کرمانی با عنوان «تهِ خیار» که به گفته نویسنده «زهرخند»های او به موضوعات غم انگیزی همچون مرگ، بیماری و پیری است از سوی ...






ترجمه آثار مرادی کرمانی به عربی - بهار نیوز








۱ تیر ۱۳۹۵ - گروه فرهنگی: دو کتاب «خمره» و «ته خیار» هوشنگ مرادی کرمانی به زبان عربی ترجمه شد.






ته خیار - باناشر









ته خیار. نویسنده: هوشنگ مرادی کرمانی ... نویسنده ‌ی«قصه‌های مجید» که در تمام آثار خود به نوعی به موضوعات اجتماعی و زندگی روزمره مردم ... هرچند که بعضی از داستان‌های کتاب در خود رگه‌هایی از تفکرات روشنفکرانه را جای داده است ولی نویسنده سعی ... به طورکلی مجموعه «ته‌ خیار» تنها مجموعه‌ای از مرادی کرمانی است که مخاطب آن بزرگسالان است ...






برچسب ها - هوشنگ مرادی کرمانی - گفتار نو








که غریبه نیستید اثر هوشنگ مرادی کرمانی را منتشر کرد. ... شد هوشنگ مرادی کرمانی به عنوان نویسنده کتاب کودک و. ... کتاب های قصه های مجید و ته خیار از هوشنگ... مرادی ...






کتاب‌شناسی «هوشنگ مرادی کرمانی» و فیلم‌شناسی اقتباس‌ها ...









همین داستان است که سرنوشت مجید، پسربچۀ نیمه‌روستایی کتاب را روشن می‌کند. ... چکمه یکی دیگر از داستان‌های هوشنگ مرادی کرمانی است که در سال 1371 نیز فیلمی بر اساس ... یک لنگه از چکمه بر اثر اتفاقی گم می‌شود و ماجرای داستان ادامه پیدا می‌کند. ... انتخاب عنوان ته خیار نشان می‌دهد که موضوع اغلب داستان‌های این مجموعه به تلخی می‌زند.






ترجمه آثار مرادی کرمانی به عربی - Magiran









دو کتاب «خمره» و «ته خیار» هوشنگ مرادی کرمانی به زبان عربی ترجمه شد. به گزارش «ایسنا»، کتاب «خمره» توسط دکتر خیریه دماک قاسم، استاد دانشگاه و مدیر گروه زبان ...






دانلود کتاب ته خیار | گویا کتاب









۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - این نوشته در داستان, دانلود, کتابهای صوتی ارسال و دانلود کتاب, دانلود کتاب از هوشنگ مرادی کرمانی, دانلود کتاب ته خیار, دانلود کتاب داستانهای ...






هوشنگ مرادی کرمانی – نشر نی









هوشنگ مرادی کرمانی در سال ۱۳۲۳ در روستای سیرچ از توابع بخش شهداد کرمان متولد شد و ... همین قصه‌ها، جایزه مخصوص «کتاب برگزیده سال ۱۳۶۴» را نصیب او کرد. ... بر پوست، داستان آن خمره، ته خیار، مربای شیرین، چکمه و نخل از آثار مرادی کرمانی هستند.






هوشنگ مرادی کرمانی در گفتگو با خبرنگار «پیام ما»: رمان های ...









۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - نویسنده کرمانی حوزه رمان و داستان ابتدا از وضعیت استقبال مردم از آخرین اثر خود با نام «ته خیار» ابراز خرسندی کرد و گفت:خوشبختانه کتاب «ته ...






ترجمه و انتشار «ته خیار» مرادی کرمانی در مصر - شما نیوز








۶ مهر ۱۳۹۶ - به گزارش شمانیوز ، هوشنگ مرادی کرمانی از ترجمه عربی یکی از آثار خود به زبان عربی در مصر خبر داد و گفت: کتاب «ته خیار» اخیرا توسط احمد ...






ته خیار - چهل کلاغ









«ته خیار» مجموعۀ سی داستان از هوشنگ مرادی کرمانی برای آن دسته از مخاطبان اوست که سالها ... «ته خیار» مجموعه داستانی بسیار متفاوت از آثار دهه های گذشتۀ مرادی کرمانی است. ... کتاب «ته خیار» که سال 1393 منتشر شد، به گفته منتقدین، شامل تلخ ترین ...






هوشنگ مرادی کرمانی و هر آنچه که باید از زندگی و آثارش بدانید ...









مطالعه ی تاریخ زندگانی آنان و سیری در احوالات و آثار آنها ، نمایی هر چند کوتاه و گذرا ، اما ... در سال‌های ۱۳۴۹ و ۱۳۵۰، هوشنگ مرادی کرمانی اولین کتاب داستان خود، معصومه و ... تر و نه خشک; شما که غریبه نیستید; نازبالش; کبوتر توی کوزه; هوشنگ دوم; ته خیار.






کتاب ته خيار اثر هوشنگ مرادي کرماني بی‌تردید هوشنگ مرادی









۲۰ مهر ۱۳۹۶ - کتاب ته خيار اثر هوشنگ مرادي کرماني بی‌تردید هوشنگ مرادی کرمانی یکی از شناخته‌شده‌‏ترین چهره‌های ادبیات کودک و نوجوان ایران است. خلق «قصه‌های ...






کتاب ته خیار - کتاب آنلاین - باهوک









فروشگاه آنلاین کتاب باهوک با عرضه بیشترین عنوان کتاب بزرگترین فروشگاه آنلاین کتاب عرضه کننده محصولات ... کتاب ته خیار. پدیدآورنده: هوشنگ مرادی کرمانی






ته خیار | سایت نوجوان ، نوجوانانی دوره سرنوشت ساز زندگی - خانه









یکی از این نویسندگان هوشنگ مرادی کرمانی است که داستان‌هایش را به زبان طنز می‌نویسد. ... کتاب «ته خیار» مجموعه داستان کوتاه با درون‌مایه اجتماعی است که به نظر می‌رسد ... بزرگسالان هم می‌توانند بخوانند و ضمن لذت بردن با یک اثر «طنز» خوب آشنا شوند.






گفتگو با هوشنگ مرادی کرمانی درباره خوشبختی - بیتوته









بخشی از آثار مرادی كرمانی است كه علاوه بر كتاب به تصویر هم درآمده است. ... دوستداران هوشنگ مرادی،‌می‌‌توانند با خواندن آخرین اثر او یعنی «‌ته خیار» ‌بار دیگر لذت مطالعه ...






ترجمه آثار مرادی کرمانی به عربی | دو کتاب ˝خمره˝ و ˝ته خیار˝ - ...









۱ تیر ۱۳۹۵ - دو کتاب ˝خمره˝ و ˝ته خیار˝ هوشنگ مرادی کرمانی به زبان عربی ترجمه شد. . . . - به نقل از ایسنا، کتاب "خمره" توسط د.






ته خیار - لک‌لک بوک رسانه دنیای کتاب








برترین کاربران کتاب ... ته خیار ... مهمان مامان یک داستان بلند از هوشنگ مرادی‌کرمانی نویسنده‌ی معاصر ایرانی است که شهرتش به خاطر کتاب‌هایی است که ... کتاب «قصه‌های مجید» اثری به یاد ماندنی نوستالژیک است که اولین بار در سال ۱۳۵۳ منتشر شد.






خالق «قصه های مجید» دوستداران جهانی دارد/چه کسی مشوق مرادی ...









۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - با خداحافظی هوشنگ مرادی کرمانی از دنیای نویسندگی , به مروری آثار درخشان وی ... اندرسن شد و در سال ۱۹۹۴ جایزه کتاب کودکان و نوجوانان اتریش را دریافت کرد. ... من غزال ترسیده‌ای هستم , قصه های مجید , بچه های قالیبافخانه, ته خیار, نخل ...






داستان‌های طنز هوشنگ مرادی کرمانی در «ته خیار» - ایران ...








۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - هوشنگ مرادی کرمانی از انتشار تازه‌ترین کتاب خود با عنوان «ته خیار»‌از سوی انتشارات معین در آینده نزدیک خبر داد.

















۶ روز قبل































مشاهده همه








(function(){ google.sc=google.sc||{};google.sc.init=function(b,e,q,f,h,k,r){if((b=document.getElementById(b))&&(0!=b.offsetWidth||0!=b.offsetHeight)){var l=b.querySelector("div"),m=l.querySelector("div"),c=0,g=l.scrollWidth-l.offsetWidth;if(0

تصاویر بیشتر برای کتاب ته خیار اثر هوشنگ مرادی کرمانیگزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین‌آمیز را گزارش دهید. لغوتمام









پای صحبت مهندسی که می‌خواهد «دلقک» هم باشد - تابناک جوان









۱۹ ساعت پیش - «حسین عبادی» برای من مثل شخصیت کتاب «ته خیار» هوشنگ مرادی‌کرمانی است. همان مرد تنهایی که «هر شب خواب‌های پاره پاره، سیاه و تلخ می‌دید و، چون ...






پای صحبت مهندسی که می‌خواهد «دلقک» هم باشد









«حسین عبادی» برای من مثل شخصیت کتاب «ته خیار» هوشنگ مرادی‌کرمانی است. همان مرد تنهایی که «هر شب خواب‌های پاره پاره، سیاه و تلخ می‌دید و، چون بر می‌خاست، ...






حرف‌های یک «مهندس» که دلش خواسته «دلقک» هم باشد









۲ روز پیش - «حسین عبادی» برای من مثل شخصیت کتاب «ته خیار» هوشنگ مرادی‌کرمانی است. همان مرد تنهایی که «هر شب خواب‌های پاره پاره، سیاه و تلخ می‌دید و چون ...






فیلم| به وقت آرمانخواهی - فارس - خبربان









۱۸ ساعت پیش - ... یزد: کتاب مفید انسان را در رسیدن به کمال کمک می‌کند · کاربردهای عجیب ... نظارت بر فعالیت شرکت‌های حمل و نقل مسافر در جنوب کرمان تشدید شد ...






همایش ناگفته هایی از قدس تا ظهور در دانشگاه ارومیه برگزار شد ...









۱۹ ساعت پیش - ... به مثابه عطری بود که با شکستن مظروف و شیشه اش جامعه را معطر کرد و دنیا در تحیر تفسیر این معادله و پیامدها و آثار و برکات آن هنوز مبهوت است.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو