loading...
خرید اینترنتی
پوریا بازدید : 25 پنجشنبه 24 بهمن 1398 نظرات (0)

خرید کتاب من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا 


قیمت : 18000 تومان


برند : Miscellaneous


خرید پستی کتاب من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا 


قیمت کتاب من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



کتاب من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا


 



 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



 


کتاب «من او را دوست داشتم» نوشته‌ی آنا گاوالدا رمان‌نویس مشهور فرانسوی معاصر توسط مینا آذری به فارسی برگردانده شده است. شخصیت اصلی این رمان، کلوئه زنی که عاشق شوهرش است اما اکنون شوهر، او و دو فرزند کوچکش را ترک کرده و همراه با معشوقه‌اش رفته است. کلوئه موضوع را با پدرشوهرش مطرح می‌کند و داستان در ادامه مکالمات کلوئه و پدرشوهرش را روایت می‌کند و پدرشوهر به او می‌گوید چگونه عشق بزرگش را به دلیل اشتباهاتش از دست داده است. «من او را دوست داشتم» اولین رمان آنا گاوالدا است که در سال 2002 منتشر شده است. در بخشی از داستان می‌خوانیم: «در اتومبیل ماریون در صندلی مخصوصش خوابیده بود، انگشت شستش کنار لب‌هایش بود. کنار او، لوسی همچون توپی خودش را گلوله کرده بود. به پدرشوهرم نگاه می‌کنم. راست پشت فرمان نشسته است، با دستانش محکم به فرمان اتومبیل چسبیده است. از وقتی که حرکت کرده‌ایم یک کلمه هم حرف نزده است. وقتی نور چراغ اتومبیل‌های روبه‌رو به ما می‌خورد، نیم‌رخش را می‌بینم، فکر می‌کنم به اندازه‌ی من ناراحت، خسته و ناامید است. نگاه خیره‌ی مرا حس می‌کند: چرا نمی‌خوابی؟ باید یه کم استراحت کنی، می‌دونی... به پشتی صندلیت تکیه بده و بخواب. راه درازی رو پیش‌رو داریم.» کتاب «من او را دوست داشتم» نوشته‌ی آنا گاوالدا با ترجمه‌ی مینا آذری از سوی انتشارات یوبان منتشر شده و در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.


 



تصاویر بیشتر


 



کتاب من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا




 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.






 


 



















دانلود کتاب من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا - فیدیبو









رتبه: ۳٫۹ - ‏۱۴۲ رأیخرید و دانلود کتاب من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا مترجم الهام دارچینیان از نشر قطره. اپلیکیشن فیدیبو، حس خوب کتاب خواندن :) دانلود انواع کتاب صوتی، ...







مشخصات، قیمت و خرید کتاب من او را دوست داشتم اثر آنا ...









رتبه: ۴٫۶ - ‏۱۸ مرورخرید اینترنتی کتاب من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا و قیمت انواع کتاب چاپی نشر قطره از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های کتاب چاپی نشر قطره با ...







کتاب صوتی من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا - نوار









رتبه: ۴٫۴ - ‏۱۵۲ رأیکتاب صوتی من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا . بهترین و جدید ترین کتاب های صوتی را دانلود کرده و در کامپیوتر، تبلت و یا موبایل خود گوش نمایید.


حجم دانلود‏: ‏190 مگابایت

ناشر صوتی‏: ‏نوین کتاب گویا


سال انتشار صوتی‏: ‏1396

تعداد فصل‏: ‏8








خرید کتاب من او را دوست داشتم نوشته آنا گاوالدا از انتشارات ...







خرید کتاب من او را دوست داشتم نوشته آنا گاوالدا از انتشارات قطره، الهام دارچینیان، در شهر کتاب آنلاین.داستان جهان، داستان های فرانسه قرن 20.








من او را دوست داشتم/گاوالدا - معرفی کتاب - blogfa







من او را دوست داشتم آنا گاوالدا الهام دارچینیان انتشارات قطره کلوئه زنی است که عاشق شوهرش می باشد و به خاطر او همه کار کرده اما اکنون شوهرش او و دو دختر.








من او را دوست داشتم: قصه مردی که همسر و 2دخترش را بخاطر زن ...







۲ آبان ۱۳۹۱ - به گزارش خبرآنلاین، رمان «من او را دوست داشتم» نوشته آنا گاوالدا با ترجمه الهام ... مردی را دوست دارید، از او دو بچه دارید و یک صبح زمستانی، در می یابید که او خواهد رفت چون زن دیگری را دوست دارد. ... ساکنان تهران برای تهیه این دو کتاب و سفارش هر محصول فرهنگی دیگر ... استفن جویس آخرین نوه و وارث آثار جویس درگذشت.








دانلود کتاب من او را دوست داشتم | آنا گاوالدا | طاقچه









رتبه: ۳٫۷ - ‏۵۷ رأی«من او را دوست داشتم» نوشته آنا گاوالدا(-۱۹۷۰)، نویسنده فرانسوی است. این رمان داستان خانواده‌ای است که پدر خانواده به‌طور ناگهانی همسر و دو دخترش را ترک می‌کند و ...







معرفی کتاب من او را دوست داشتم نوشته‌ی آنا گاوالدا - حامد ...







۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - کتاب من او را دوست داشتم نوشته‌ی آنا گاوالدا داستان جالب یک زن -بعد از ... هنرمند، آخرین اثرِ نبوغ‌اش را به نمایش گذاشته بود: خداحافظی‌اش؛ دستمالی که ...








من او را دوست داشتم رمانی از آنا گاوالدا؛ دفاعیه‌ای بر یک پایان ...







۴ مرداد ۱۳۹۸ - رمان من او را دوست داشتم Someone I loved (با نام اصلی Je l'aimais) نوشته ... بیشتر بخوانید: مروری بر زندگی آنا گاوالدا و همذات پنداری زنان با آثار او.








من او را دوست داشتم! آنا گاوالدا - یک روز جدید







۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - تا حالا شده بخاطر موضوعی که بدجوری روی احساسات تون اثر گذاشته بوده، ... من او را دوست داشتم! آنا گاوالدا. آنقدر در مورد مضمون این کتاب کنجکاو شده ...








کتاب من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا - یوبان | با تخفیف ...







خرید اینترنتی و آنلاین کتاب من او را دوست داشتم نوشته آنا گاوالدا و ترجمه مینا آذری از نشر یوبان، در فروشگاه آنلاین کتاب ۳۰ بوک. کتاب عمومی، ادبیات، رمان خارجی.








کتاب من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا - قطره | با تخفیف | ...







خرید اینترنتی و آنلاین کتاب من او را دوست داشتم نوشته آنا گاوالدا و ترجمه الهام دارچینیان از نشر قطره، در فروشگاه آنلاین کتاب ۳۰ بوک. کتاب عمومی، ادبیات، رمان ...








کتاب من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا | ایران کتاب









رتبه: ۳٫۶ - ‏۸ مرورخرید کتاب من او را دوست داشتم داستانی پر از احساس، فرهنگ و خردمندی نویسنده آنا گاوالدا مترجم مینا آذری انتشارات یوبان.







کتاب من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا







۲۶ خرداد ۱۳۹۰ - پس از انتشار مجموعه داستان: « دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد» این کتاب نخستین رمان آناگاوالدا نویسنده ی فرانسوی ست. زبان آناگاوالدا ساده و ...








دانلود کتاب صوتی من او را دوست داشتم - آنا گاوالدا - کتابراه







کتاب صوتی من او را دوست داشتم نخستین رمان آنا گاوالدا نویسنده‌ی فرانسوی است که با زبانی روان، روزمرگی‌های زندگی انسان را در قالب کلماتی زیبا و به شکل داستانی ...








رمان «من او را دوست داشتم» اثر «آنا گاوالدا» - مایندوِی







۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - رمان «من او را دوست داشتم» در ایران بین اهالی کتاب بخصوص دختران و زنان معروف است و احیانا در لیست کتاب‌هایی که باید بخوانید مدتی است که به ...








دانلود کتاب من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا رمان نویس اهل ...







دانلود رمان من او را دوست داشتم نوشته آنا گاوالدا، pdf کتاب من او را دوست داشتم داستان زنی به نام کلوئه را روایت می کند که دو فرزند کوچک دارد.








کتاب من او را دوست داشتم ~آنا گاوالدا - نشر قطره - آدینه بوک







من او را دوست داشتم ~آنا گاوالدا - نشر قطره - بزرگترین فروشگاه اینترنتی کتاب در ایران - خرید و ارسال کتاب.
وارد نشده: اثر ‏| باید شامل این عبارت باشد: اثر











تصاویر بیشتر برای کتاب من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالداگزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین‌آمیز را گزارش دهید. لغوتمام











معرفي كتاب : "من او را دوست داشتم" اثر آنا گاوالدا – ترجمه الهام ...







معرفي كتاب : "من او را دوست داشتم" اثر آنا گاوالدا – ترجمه الهام دارچينيان - ذهنم مانند لباس ژنده ی روی بند در باد سرد, بالا و پایین میرود.








آنا گاوالدا - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد







آنا گاوالدا (به فرانسوی: Anna Gavalda) رمان‌نویس قرن بیستم میلادی اهل فرانسه است. ... نشر ماهی، چاپ اول ۱۳۹۴، ۲۰۷ صفحه; من او را دوست داشتم؛ عنوان اصلی: Je l'aimais, ...








کتاب من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا فروشندگان و قیمت ...







کتاب من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا کتاب من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا وضعیت: نا موجود. دیجی کالا · 2.6 تهران-تهران.





ویدئوها















11:51



کتاب صوتی من او را
دوست داشتم نوشته
آنا گاوالدا(مقدمه) ۱



KetabFarsi


YouTube - ۲۷ آبان ۱۳۹۵










29:51



کتاب صوتی من او را
دوست داشتم نوشته
آنا گاوالدا ۲



KetabFarsi


YouTube - ۲۷ آبان ۱۳۹۵










29:51



کتاب صوتی من او را
دوست داشتم نوشته
آنا گاوالدا ۴



KetabFarsi


YouTube - ۲۸ آبان ۱۳۹۵











(function(){ google.sc=google.sc||{};google.sc.init=function(b,e,q,f,h,k,r){if((b=document.getElementById(b))&&(0!=b.offsetWidth||0!=b.offsetHeight)){var l=b.querySelector("div"),m=l.querySelector("div"),c=0,g=l.scrollWidth-l.offsetWidth;if(0










دو خط کتاب/ من او را دوست داشتم - آخرین خبر







۲۸ مهر ۱۳۹۴ - در صفحه کتاب آخرین خبر، معرفی کتاب های خوب، قطعه هایی کوتاه از کتاب‌های منتخب و آخرین خبرهای دنیای ... (من او را دوست داشتم اثری از آنا گاوالدا)








کتاب من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا | خرید اینترنتی ...







نام کتاب: من او را دوست داشتم نویسنده: آنا گاوالدا مترجم: الهام دارچینیان ناشر: قطره سال انتشار: 1398 تعداد صفحات: 168 قطع: رقعی رده سنی: بزرگسال دسته بندی ...








کتاب صوتی من او را دوست داشتم by آنا گاوالدا - Goodreads









رتبه: ۳٫۴ - ‏۳۲ رأی۹ دی ۱۳۹۸ - کتاب صوتی من او را دوست داشتم نخستین رمان آنا گاوالدا نویسندهی فرانسوی است که با زبانی روان، روزمرگیهای زندگی انسان را در قالب کلماتی زیبا ...
وارد نشده: اثر ‏| باید شامل این عبارت باشد: اثر








دانلود کتاب من او را دوست داشتم | کتاب - Ketab.io







دانلود کتاب من او را دوست داشتم به فارسی من او را دوست داشتم نوشته آنا گاوالدا با لینک مستقیم بصورت فایل PDF. این کتاب را بصورت کاملا رایگان از سایت کتاب ...








دانلود فایل ویرایش شده دانلود کتاب صوتی من او را دوست داشتم ...







دانشجویان رشته زبان و ادبیات فارسی توجه کنند بالاخره فایل دانلود کتاب صوتی من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا MP3 کامل شد و برای دانلود شما عزیزان جویای علم ...








خرید کتاب من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا و الهام دارچینیان ...







من او را دوست داشتم [رمان-داستان خارجی/60] عنوان کتابی است از آنا گاوالدا با ترجمه‌ی الهام دارچینیان که در 176 صفحه و توسط انتشارات شرکت نشر قطره در سال 1395 به ...








دانلود کتاب من او را دوست می داشتم - دانلود کتاب من او را دوست ...







Search Results دانلود کتاب من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا - فیدیبو https://fidibo.com › book › 7343-کتاب-من-او-را-دوست-دا... ...








دانلود کتاب صوتی من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا MP3







دانلود کتاب صوتی من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا MP3. نوع فایل : MP3 صوتی قابل پخش با موبایل،کامپیوتر،تبلت و سایر دستگاه ها نویسنده : آنا گاوالدا زمان کل ...








لیست قیمت کتاب من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا | ترب







خرید کتاب من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا ، خرید ، لیست قیمت کتاب من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا ، لیست قیمت ، ارزانترین قیمت کتاب من او را دوست داشتم ...








لیست قیمت کتاب من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا | ترب







خرید کتاب من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا ، لیست قیمت کتاب من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا ، ارزانترین قیمت کتاب من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا ، تخفیف ...








من او را دوست داشتم نوشته آنا گاوالدا | کتابلازم







برای خرید کتاب من او را دوست داشتم نوشته آنا گاوالدا از کتابلازم پس از اضافه کردن این کتاب به سبد خرید، به بخش تسویه حساب بروید.








قیمت و خرید کتاب من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا - دینگولند









رتبه: ۴٫۶ - ‏۱۸ مرورخرید اینترنتی کتاب من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا و قیمت انواع کتاب چاپی نشر قطره از فروشگاه آنلاین دینگولند. جدیدترین مدل‌های کتاب چاپی نشر قطره با ...







بانک کتاب ناهید | خرید کتاب (من او را دوست داشتم) | اثر آنا ...







خرید کتاب من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا. ... که پیشنهاد شده. 0 بار. تعداد افرادی که این کتاب را خوانده اند. 0 بار. تعداد افرادی که میخواهند این کتاب را بخوانند. 0 بار ...








رمان من او را دوست داشتم از آنا گاوالدا - فروشگاه ناول کافه







دسته: رمان خارجی, رمان عاشقانه خارجی برچسب: دانلود کتاب من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا, رمان من او را دوست داشتم, من او را دوست داشتم, من او را دوست داشتم اثر آنا ...








بایگانی‌های من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا - تهران کتاب







برچسب: من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا. خانه; محصولات برچسب خورده “من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا”. مشاهده همه 1 نتیجه. مرتب سازی بر اساس محبوبیت, مرتب ...








کتاب هاي آنا گاوالدا - نویسندگان فرانسوی







کتاب هاي آنا گاوالدا - نويسنده کتاب هاي : ۳۵ کیلو امیدواری ، با هم بودن ، با هم بودن همه ... شکافم ، مجموعه آثار آنا گاوالدا ، من او را دوست داشتم ، کاش کسی جایی منتظرم باشد ...








کتاب من او را دوست داشتم | نخستین رمان بلند و احساسی آنا ...







کتاب من او را دوست داشتم نخستین رمان بلند آنا گاوالدا است. ... آثار ترجمه شده گاوالدا که در ایران چاپ شده اند ، از طریق لینک های زیر به ترتیب انتشار قابل مشاهده یا ...


قطع کتاب‏: ‏رقعی

ترجمه‏: ‏الهام دارچینیان








کتاب صوتی من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا - کیا کالا







خرید اینترنتی کتاب صوتی من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا و قیمت انواع کتاب صوتی نوین کتاب گویا از فروشگاه آنلاین کیا کالا. جدیدترین مدل‌های کتاب صوتی ...








دریافت بسته جامع دانلود کتاب صوتی من او را دوست داشتم اثر ...







از گشت تو سایت های مختلف برای پیدا کردن فایل دانلود کتاب صوتی من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا MP3 راحت شدی. چراکه ما این فایل را با کمترین قیمت ممکن ...








دانلود کتاب من او را دوست داشتم آنا گاوالدا







گزیده کتاب ﻣﻦ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻢ نوشته ﺁﻧﺎ ﺎﻭﺍﻟﺪا | سینماتیک https://30namatick.ir ... کتاب صوتی من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا ترجمه مینا آذری با ...








من او را دوست داشتم اثر آناگاوالدا | فروشگاه اینترنتی کتاب ...








رتبه: ۷٫۱۱۰ - ‏ ۱ مرور[su_heading]من او را دوست داشتم اثر آناگاوالدا[/su_heading]







نگاهی به آثار آناگاوالدا - مریم حسینیان







آنچه در آثار آناگاوالدا توجهم را جلب کرده است، تنها خوش خوان بودن و وجه جذب مخاطب این آثار نیست. امکان ندارد شما کتاب " من او را دوست داشتم" را دست بگیرید و دلتان ...








کتابخوان | آنا گاوالدا - 1984 از جورج اورول - blogfa







۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - درود بر خانم آنا گاوالدا و سپاس ویژه از ایشان برای قلم پر نفوذشان و قلب مهربانش. ... مترجم میگوید:" رمان"من او را دوست داشتم" که در سال 2002 توسط انتشارات لو دیل ... آثار - دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد؛ عنوان اصلی: Je voudrais que ... برای من که اول کتاب "من او را دوست داشتم"این نویسنده رو خونده بودم و واقعا ...








دانلود رایگان کتاب «دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد» ...







۱۱ تیر ۱۳۹۷ - کتاب «دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد» مجموعه داستانی است که ... آنا گاوالدا، در سال ۱۹۷۰در بولوین – بیلان کورت در حومه پاریس به دنیا آمد. ... وقتی چهارده ساله شد، والدینش ازهم جدا شدند، او نزد یکی از خاله هایش رفت که مادر سیزده ...








کتاب صوتی من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا - گیمینگ تولز









رتبه: ۹٫۲۱۰ - ‏۵٬۵۳۰ مرورناشر, نوین کتاب موسسه نوین کتاب گویا در سال 1386 با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با هدف تهیه، تولید و تکثیر کتاب گویا (Audio Book) تاسیس شد و ...







من او را دوست داشتم | sbjust







کتاب «من او را دوست داشتم» نوشته آنا گاوالدا ( -۱۹۷۰)، رمان‌نویس فرانسوی است. او یکی از نویسندگانی است که طی چند سال اخیر توانسته به یکی از پرمخاطب‌ترین ...








کتاب من او را دوست داشتم - گاج مارکت







آنا گاوالدا با واژه‌هایی بی‌اندازه ساده که به‌گونه سحرآمیزی از ظرافت برخوردارند در گوش ما نجوا ... کتاب "من او را دوست داشتم"، اثری است از آنا گاوالدا نویسنده‌ی فرانسوی.








کتاب من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا - به نام خدا - blogfa







رمان «من او را دوست داشتم» نوشته‌ی «آنا گاوالدا» رمان‌نویس مشهور فرانسوی را «الهام دارچینیان» به فارسی برگردانده است. شخصیت اصلی این رمان، کلوئه زنی که عاشق ...








كتابسرای اشجع|کتاب من او را دوست داشتم|خرید آنلاین کتاب ...







كیفیت اثر: چاپ تك رنگ، کاغذ تحریر سال چاپ: ... کتاب من او را دوست داشتم ، رمانی از آنا گاوالدا ؛ ناشر: قطره ؛ نوشته: آنا گاوالدا ؛ مترجم: الهام دارچینیان این کتاب در ...








کتاب من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا | استورفایلز







۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - دانلود کتاب من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا. گاوالدا خود درباره این رمان می گوید من این کتاب را دوست دارم نسبت به آن احساس غرور میکنم پس از ...








«من او را دوست داشتم» رمان ديگري از آنا گاوالدا در ايران منتشر ...







۴ اردیبهشت ۱۳۸۸ - رمان «من او را دوست داشتم» آنا گاوالدا با ترجمه‌ي الهام دارچينيان منتشر شد. به گزارش خبرنگار بخش كتاب خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اين اثر ...








بخش های زیبای کتاب : من او را دوست داشتم - کلوب







۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - بخش های زیبای کتاب : من او را دوست داشتم. فائزه. نویسنده : آنا گاوالدا ادبیات : فرانسه 2002 نشر: قطره ترجمه : الهام دارچینیان *با خودم گفتم:باید یک ...








کتاب صوتی من او را دوست داشتم - آنا گاوالدا - آدیولیب







کتاب صوتی من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا ترجمه مینا آذری با صدای مریم پاک ذات کلوئه قهرمان کتاب «من او را دوست داشتم» زنی‌ست که مانند زنان دیگر همسرش.








کتاب من او را دوست داشتم - خرید کتاب و نوشت افزار - باهوک









رتبه: ۳ - ‏۷ مرورفروشگاه آنلاین کتاب باهوک با عرضه بیشترین عنوان کتاب بزرگترین فروشگاه آنلاین کتاب عرضه کننده ... کتاب من او را دوست داشتم. پدیدآورنده: آنا گاوالدا







کتاب صوتی من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا







کتاب صوتی من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا · خرید با تخفیف. شماره مجوز. 517407ک96. مرجع صادر کننده. وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی. عنوان. من او را دوست داشتم.








کتاب صوتی من او را دوست داشتم - آنا گاوالدا - آوانامه









رتبه: ۴٫۳ - ‏۴ مرورکتاب صوتی من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا ترجمه مینا آذری با صدای مریم پاک ذات زنی در گیر و دار زندگی کلوئه قهرمان کتاب «من او را دوست داشتم» زنی‌ست که.







من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا ترجمه الهام دار چینیان - خرید ...









رتبه: ۵ - ‏ ۱ مرورمن او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا ترجمه الهام دار چینیان. وضعیت موجودی موجود در بازار (قابــل تهیــه). مقایسه شود. 1 رای. ناشر نشر قطره ...







معرفی و خلاصه داستان رمان صوتی من او را دوست داشتم - دلگرم







۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - همانطور که اشاره کردیم کتاب صوتی من او را دوست داشتم اثر نویسنده‌ی فرانسوی آنا گاوالدا، روایتگر زندگی در زمان‌های دشوار است، زمانی که بین ماندن و ...








«من او را دوست داشتم» کتابی که آن را زمین نخواهید گذاشت - فردا







۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - کافی است همین چند صفحه از کتاب «من او را دوست داشتم» را شروع کنید تا ... سبک نوشتن ساده آنا گاوالدا و به کار بردن توصیف‌های ناب از اتفاق‌های ...








کتاب من او را دوست داشتم آنا گاوالدا الهام دارچينيان قطره







خرید اینترنتی کتاب من او را دوست داشتم نویسنده آنا گاوالدا مترجم الهام دارچينيان انتشارات قطره ارسال رایگان برای خریدهای بیش از 100 هزار تومان.








دانلود کتاب من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا







کتاب صوتی من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا فروشندگان و . https://emalls.ir › مشخصات_کتاب-صوتی-من-او-را-دوست-. کتاب صوتی من او را دوست ...








کتاب من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا کتاب







۲۲ مهر ۱۳۹۶ - کتاب من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا کتاب «من او را دوست داشتم» نوشته‌ی آنا گاوالدا رمان‌نویس مشهور فرانسوی معاصر توسط مینا آذری به فارسی ...








دانلود کتاب صوتی دوستش داشتم » کتابخانه رایگان تاریخ ما







کتاب صوتی دوستش داشتم اثر آنا گاوالدا با ترجمه ناهید فروغان است؛ وی تا کنون ... کتاب «دوستش داشتم» پیش از این و با عنوان «من او را دوست داشتم» توسط «الهام ...








کتاب من او را دوست داشتم اثر انا گاوالدا - نانو فایل







۱۸ دی ۱۳۹۷ - کتاب من او را دوست داشتم اثر انا گاوالدا. کلوئه زنی است که عاشق شوهرش می باشد و به خاطر او همه کار کرده اما اکنون شوهرش او و دو دختر کوچکش را ترک ...








من او را دوست داشتم-آنا گاوالدا







من او را دوست داشتم-آنا گاوالدا. دسته: معرفی کتاب بازدید: 1316. چاپ · ایمیل. عنوان کتاب : ... در بارۀ کتاب: کتاب در مورد زندگی است، زندگی روزمره، زندگی که می توانی با آن ... یا جمله ها و پارگراف هایی که بر شما اثر گذار بوده است را با دیگران سهیم شوید.








كتاب من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا - قطره |فروشگاه ...







خرید اینترنتی و آنلاین کتاب من او را دوست داشتم نوشته آنا گاوالدا از نشر قطره ،در فروشگاه آنلاین صانعی ساير موضوعات، عمومي.








بررسی آثار آنا گاوالدا و آشنایی با زندگی او | چطور







۱۸ تیر ۱۳۹۸ - «من او را دوست داشتم» نقطه عطف کارنامه آنا گاوالدا به حساب می‌آید. دیالوگ‌ها و مونولوگ‌های درخشان این کتاب، بسیار معروف هستند. احساسات زنانه و حس ...








خرید کتاب من او را دوست داشتم آنا گاوالدا با تخفیف | نشر قطره






خرید کتاب من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا با تخفیف ویژه و ارسال سریع و ارزان به سراسر کشور از فروشگاه کتاب ادب سرا.








کتاب من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا – جنگلبان







۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - کتاب من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا. این رمان یکی از آثار آنا گاوالدا است که در مقدمه اینطور نوشته شده است من او را دوست داشتم رمان بسیار زیبا ...








آنا گاوالدا - کتابخونه







هر چند در پشتِ جلد بخش هایی از کتاب را نوشته بود٬ ولی من هم چند بخشِ کوتاهِ دیگر ... من او را دوست داشتم" یا "je l'aimais" دومین اثر آنا گاوالدا٬ نویسنده ی فرانسوی است.








کتاب سخنگو من او را دوست داشتم (باقاب) | موسسه گسترش ...







محصولی است از انتشارات نوین کتاب گویا،قطره به قلم آنا گاوالدا، ترجمه الهام دارچینیان و ... من او را دوست داشتم قصه ی زندگی زنی عاشق است که همسرش با وجود دو دختر او را رها می کند ... اثری که ذهنتان را به خود مشغول می کند و در فضایی ویژه قرارتان می دهد.








كتاب دوستش داشتم اثر آنا گاوالدا – مایار کتاب







کتاب «من او را دوست داشتم» نوشته‌ی آنا گاوالدا رمان‌نویس مشهور فرانسوی معاصر توسط مینا آذری به فارسی برگردانده شده است. شخصیت اصلی این رمان، کلوئه زنی که ...








کتاب من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا - کتابچی







خرید کتاب من او را دوست داشتم نوشته آنا گاوالدا، انتشارات یوبان از کتابچی. به همراه مشخصات، قیمت و درباره کتاب.








فایل کامل و ارزان دانلود کتاب صوتی من او را دوست داشتم اثر ...







فروش انحصاری فایل دانلود کتاب صوتی من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا MP3 فقط در فروشگاه فایل برتر. یعنی این فایل با این قیمت تنها در این فروشگاه عرضه می ...








کتاب من اورادوست داشتم اثر آنا گاوالدا | made | 3464







کتاب من اورادوست داشتم اثر آنا گاوالدا. درباره کتاب من او را دوست داشتم کتاب «من او را دوست داشتم» نوشته آنا گاوالدا ( -۱۹۷۰)، رمان‌نویس فرانسوی است. او یکی از ...








نویسنده محبوب و ترجمه مغلوط - قفسه







۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - نویسنده علاوه بر نقد کتاب، توجه خوانندگان را به فرآیند نشر و نقد کتاب ... او در مقدمه‌ی کتاب بعدی که از آنا گاوالدا ترجمه کرده (من او را دوست داشتم) نوشته ... شود هم مترجم‌ها و هم ناشرها دقت بیشتری در زمان ترجمه و انتشار اثر به خرج دهند.








pdf+ دانلود رایگان کتاب من او را دوست داشتم - باشگاه خبرنگاران







۲۶ آذر ۱۳۹۶ - دانلود رایگان pdf کتاب من او را دوست داشتم نوشته (ترجمه) آنا گاوالدا الهام ... داستان ,کتاب های آنا گاوالدا, کتاب های الهام دارچینیان, کتاب های قطره ,.








کتاب من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا | بازار سلامت نیکوپی







بررسی مشخصات , به روزترین قیمت از برترین فروشگاه های کشور و خرید آنلاین کتاب من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا.








کتاب من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا - فروشگاه انترنتی ...







وضعیت: موجود. شرایط عمده: برای سفارشات بیش از 5 عدد به مبلغ 171 افغانی. برند: نشر قطره. قیمت روی جنس : 209 افغانی. قیمت فروش: 190. افغانی. تعداد: 20 ...








بررسی نمادهای اسطوره‌ای قهرمانان زن در من او را دوست داشتم اثر ...







بررسی نمادهای اسطوره‌ای قهرمانان زن در من او را دوست داشتم اثر آناگاوالدا ... روان‌شناسی یونگ به مطالعۀ کهن‌الگوهای مسلط بر روان شخصیت‌های زن کتاب گاوالدا می‌پردازیم.








کتاب من او را دوست داشتم- اثر: آنا گاوالدا - بهترین رمان ها






کتاب من او را دوست داشتم. اثر آنا گاوالدا از انتشارات یوبان - مترجم: مینا آذری-بهترین رمان ها. 'How long does it take to forget the smell of someone who loved you?








کتاب من اورادوست داشتم اثر آنا گاوالدا | sibfile







کتاب من اورادوست داشتم اثر آنا گاوالدا. درباره کتاب من او را دوست داشتم کتاب «من او را دوست داشتم» نوشته آنا گاوالدا ( -۱۹۷۰)، رمان‌نویس فرانسوی است. او یکی از ...








کتاب من او را دوست داشتم- اثر: آنا گاوالدا - معروف ترین رمان ها







کتاب من او را دوست داشتم. اثر آنا گاوالدا از انتشارات یوبان - مترجم: مینا آذری-معروف ترین رمان ها. 'How long does it take to forget the smell of someone who loved you ...








کتاب من اورادوست داشتم اثر آنا گاوالدا | highest







کتاب من اورادوست داشتم اثر آنا گاوالدا. درباره کتاب من او را دوست داشتم کتاب «من او را دوست داشتم» نوشته آنا گاوالدا ( -۱۹۷۰)، رمان‌نویس فرانسوی است. او یکی از ...








Vikas - کتاب من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا کتاب من ...







کتاب من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا کتاب من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا این رمان یکی از آثار آنا گاوالدا است که در مقدمه اینطور نوشته شده است...








« دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد » - رادیو فرهنگ







۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - یك كتاب ، یك نویسنده: «دوست داشتم كسی جایی منتظرم باشد» اثری از آنا ... درباره نویسنده : آنا گاوالدا نویسنده معروف فرانسوی ست که تاکنون چند کتاب از او در ایران ترجمه و چاپ شده است. ... من در یک شرکت بساز بفروش کار می کردم.








کتاب من اورادوست داشتم اثر آنا گاوالدا | street | 177654







کتاب من اورادوست داشتم اثر آنا گاوالدا. درباره کتاب من او را دوست داشتم کتاب «من او را دوست داشتم» نوشته آنا گاوالدا ( -۱۹۷۰)، رمان‌نویس فرانسوی است. او یکی از ...








یک پاراگراف از کتاب من او را دوست داشتم - رنگی رنگی







۱۶ فروردین ۱۳۹۶ - هر کتابی حرفی برای گفتن داره، چیزهای جدیدی به ما یاد میده، امروز براتون یک بخش از کتاب من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا رو گذاشتیم.








خرید کتاب من او را دوست داشتم | آنا گاوالدا غزاله رمضانی | من و ...







خرید کتاب من او را دوست داشتم نوشته ی آنا گاوالدا را به دوستداران کتاب های رمان خارجی توصیه می کنیم.این کتاب را غزاله رمضانی ترجمه نموده و انتشارات آوای چکامه ...








دانلود کتاب من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا - دانلود کتاب و ...







کتاب من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا این رمان یکی از آثار آنا گاوالدا است که در مقدمه . داشتم رمان بسیار زیبا ، واژه های بسیار ساده ، بسیار پرورده ...








کتاب من او را دوست داشتم- اثر: آنا گاوالدا - عاشقانه ها







کتاب من او را دوست داشتم. اثر آنا گاوالدا از انتشارات یوبان - مترجم: مینا آذری-عاشقانه ها. 'How long does it take to forget the smell of someone who loved you?








کتاب من او را دوست داشتم [چ8] -شبکه جامع کتاب گیسوم







کتاب من او را دوست داشتماثر آنا گاوالدا، الهام دارچینیان بوده و چاپ 8 آن در سال 1392 توسط انتشارات شرکت نشر قطره منتشر شده است.موضوعات ... عنوان و نام پدیدآور, من او را دوست داشتم/ آنا گاوالدا؛ ترجمه‌ی الهام دارچینیان. مشخصات ... دیگر آثار آنا گاوالدا.








کتاب من او را دوست داشتم- اثر: آنا گاوالدا - جدید ترین کتاب ها







کتاب من او را دوست داشتم. اثر آنا گاوالدا از انتشارات یوبان - مترجم: مینا آذری-جدید ترین کتاب ها. 'How long does it take to forget the smell of someone who loved ...








کتاب گویا صوتی من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا قیمت ...







شماره مجوز: 517407ک96; مرجع صادر کننده: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی; عنوان: من او را دوست داشتم; ناشر: نویسنده: آنا گاوالدا; مدت: 280 دقیقه; گروه سنی: بزرگسال; سایر ...








کتاب دوستش داشتم اثر آنا گاوالدا - EIRO







کتاب صوتی من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا . بهترین و جدید ترین کتاب های صوتی را دانلود کرده و در کامپیوتر، تبلت و یا موبایل خود گوش نمایید.








بایگانی‌های کتاب صوتی من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا - ...







کتاب صوتی من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا . بهترین و جدید ترین کتاب های صوتی را دانلود کرده و در کامپیوتر، تبلت و یا موبایل خود گوش نمایید.








کتاب من اورادوست داشتم اثر آنا گاوالدا | god17 | 3464







کتاب من اورادوست داشتم اثر آنا گاوالدا. درباره کتاب من او را دوست داشتم کتاب «من او را دوست داشتم» نوشته آنا گاوالدا ( -۱۹۷۰)، رمان‌نویس فرانسوی است. او یکی از ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو