loading...
خرید اینترنتی
پوریا بازدید : 24 چهارشنبه 23 بهمن 1398 نظرات (0)

خرید کتاب من زنی انگلیسی بوده ‌ام اثر فریبا صدیقیم 


قیمت : 3000 تومان


برند : Ghoghnoos Spread


خرید پستی کتاب من زنی انگلیسی بوده ‌ام اثر فریبا صدیقیم 


قیمت کتاب من زنی انگلیسی بوده ‌ام اثر فریبا صدیقیم 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



کتاب من زنی انگلیسی بوده ‌ام اثر فریبا صدیقیم


 



 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



 



 



تصاویر بیشتر


 



کتاب من زنی انگلیسی بوده ‌ام اثر فریبا صدیقیم




 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.






 


 



















دانلود کتاب من زنی انگلیسی بوده ‌ام اثر فريبا صديقيم - ...









رتبه: ۵ - ‏۱ رأیخرید و دانلود کتاب من زنی انگلیسی بوده ‌ام اثر فريبا صديقيم از گروه انتشاراتی ققنوس. اپلیکیشن فیدیبو، حس خوب کتاب خواندن :) دانلود انواع کتاب صوتی، ...







کتاب من یک زن انگلیسی بوده ام اثر فریبا صدیقیم







۳۰ تیر ۱۳۸۸ - من یک زن انگلیسی بوده ام. نویسنده: فریبا صدیقیم. این کتاب داستان کوتاهی است از نویسنده معاصر ایران فریبا صدیقیم که همیشه در داستان هایش ...








کتاب من زنی انگلیسی بوده ‌ام اثر فریبا صدیقیم - Digikala







خرید اینترنتی کتاب من زنی انگلیسی بوده ‌ام اثر فریبا صدیقیم و قیمت انواع کتاب چاپی نشر ققنوس از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های کتاب چاپی نشر ...








من زنی انگلیسی بوده‌ام - گروه انتشاراتی ققنوس







روایت زندگی زن و شوهری است که از ایران مهاجرت کرده و در کشوری زندگی می‌کنند که خواننده نمی‌داند ... من زنی انگلیسی بوده‌ام ... مشخصات کتاب. نویسنده, فریبا صدیقیم.











تصاویر بیشتر برای کتاب من زنی انگلیسی بوده ‌ام اثر فریبا صدیقیمگزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین‌آمیز را گزارش دهید. لغوتمام











خرید کتاب من زنی انگلیسی بوده ام اثر فریبا صدیقیم نشر ...







من زنی انگلیسی بوده ام [داستان ایرانی/91] عنوان کتابی است از فریبا صدیقیم که در 142 صفحه و توسط انتشارات ققنوس در سال 1388 به چاپ رسیده است. موضوع اصلی ...








خرید کتاب من زنی انگلیسی بوده ام نوشته فریبا صدیقیم از ...






خرید کتاب من زنی انگلیسی بوده ام نوشته فریبا صدیقیم از انتشارات ققنوس، ، در شهر کتاب آنلاین.داستان ایران، داستان های فارسی قرن 14.








کتاب من زنی انگلیسی بوده ‌ام اثر فریبا صدیقیم - گیمینگ ...









رتبه: ۹٫۲۱۰ - ‏۵٬۵۳۰ مرورتاریخ بروز رسانی محصول: ۰۵-۱۱-۱۳۹۸. خلاصه ای از کالا: خرید اینترنتی کتاب من زنی انگلیسی بوده ‌ام اثر فریبا صدیقیم و قیمت انواع کتاب چاپی نشر ققنوس از ...







من زنی انگلیسی بوده ام by فریبا صدیقیم - Goodreads







من زنی انگلیسی بوده ام book. Read reviews from world's largest community for readers. این مجموعه شامل 8 داستان است با نامهای من زنی انگلیسی بوده‌ام، ب...
وارد نشده: اثر ‏| باید شامل این عبارت باشد: اثر








فریبا صدیقیم: من زنی انگلیسی بوده ام - سایت اثر







۲۴ اسفند ۱۳۶۰ - مجموعهی داستان "من زنی انگلیسی بودهام" از فریبا صدیقیم، کتاب شامل هشت داستان کوتاه است که نگاهی درونی دارد به زن- انسان در موقعیتهای گوناگون.








کتاب من زنی انگلیسی بوده ام اثر فریبا صدیقیم - کتابچی







خرید اینترنتی کتاب من زنی انگلیسی بوده ام نوشته فریبا صدیقیم، انتشارات ققنوس از کتابچی. به همراه مشخصات، قیمت و درباره کتاب.








من زنی انگلیسی بوده ام - نخ نما - blogfa







نام کتاب: من زنی انگلیسی بوده ام نام نویسنده: فریبا صدیقیم انتشارات: ققنوس نوبت چاپ: اول ۱۳۸۸ چاپ: شمشاد نوع کتاب: داستان های کوتاه فارسی. فرازهایی از کتاب
وارد نشده: اثر ‏| باید شامل این عبارت باشد: اثر








کتاب من زنی انگلیسی بوده ‌ام اثر فریبا صدیقیم | فروشگاه ...







کتاب من زنی انگلیسی بوده ‌ام اثر فریبا صدیقیم. 3,000 تومان. خرید از دیجی کالا. شناسه محصول: 324452 دسته: کتاب و مجلات. توضیحات; توضیحات تکمیلی; نظرات ...








کتاب من زنی انگلیسی بوده ‌ام اثر فریبا صدیقیم فروشندگان ...







کتاب من زنی انگلیسی بوده ‌ام اثر فریبا صدیقیم کتاب من زنی انگلیسی بوده ‌ام اثر فریبا صدیقیم. از 2,000 تا 3,000 تومان. اشتراک گذاری; پیگیری قیمت; نمودار ...








لیست قیمت کتاب من زني انگليسي بوده ‌ام اثر فريبا ...







کتاب من زني انگليسي بوده ‌ام اثر فريبا صديقيم. ناموجود (۲٫۷۰۰ تومان). فروشگاه‌های اینترنتی. دیجیکالا. کتاب من زنی انگلیسی بوده ‌ام اثر فریبا صدیقیم.








نام: من زنی انگلیسی بوده ام نویسنده:فریبا صدیقیم ناشر ...







نام: من زنی انگلیسی بوده ام نویسنده:فریبا صدیقیم ناشر:ققنوس موضوع: رمان ایرانی قطع: رقعی نوع جلد:شوميز سال چاپ: ۱۳۸۸ نوبت چاپ: ۱ تعداد صفحات: ۱۴۲ صفحه وزن: ...








تابلو شنی دیواری | کتاب و مجلات | مرکز خرید و فروش دینگولند







کتاب آموزش نصب، تعمیر و عیب یابی آبگرمکن های دیواری اثر علی ابراهیمی. ۵ عدد در انبار باقیست ... کتاب من زنی انگلیسی بوده ‌ام اثر فریبا صدیقیم. ۱ عدد در انبار ...








رادیو زمانه | بررسی و معرفی کتاب | «من زنی انگلیسی بوده‌ام»







۲۳ تیر ۱۳۸۹ - «من زنی انگلیسی بوده‌ام». شهرنوش پارسی‌پور. http://www.shahrnushparsipur.com. فریبا صدیقیم، نویسنده‌ی یهودی‌تبار ایرانی از آن دسته از ...








کتاب من زنی انگلیسی بوده‌ام - ویستا







بانک اطلاعات کتاب ایران ... نويسنده:فریبا صدیقیم ... زبان كتاب:فارسی ... این مجموعه مشتمل بر داستان‌های دیگری به نام‌های من زنی انگلیسی بوده‌ام، بیست حلقة مو، نزدیک، ... داستان‌های شیرین: 42 داستان از آثار متفکر شهید محمدحسینی بهشتی ...








معرفی کتاب | معرفی نویسنده؛ همراه با صدای نویسنده | شهرگان ...







۸ دی ۱۳۹۶ - در قسمت "معرفی کتاب| معرفی نویسنده" در مجلهء شهرگان، می کوشیم آثاری از ... از این آثار، نقد و نظرات دیگر خوانندگان این آثار را در اختیار شما قرار می دهیم. ... های ” شبی که آخر نداشت”، ” شمع های زیر آبکش ” و ” من زنی انگلیسی بوده ام” ... فریبا صدیقیم زنی یهودی است و لیورا قهرمان داستان نیز یهودی است اما این رمان از ...








مشخصات، قیمت و خرید کتاب نقد ساختاری منظومه‌ها الیوت اثر ...







خرید اینترنتی کتاب نقد ساختاری منظومه‌ها الیوت اثر بهروز حاجی ‌محمدی و قیمت ... اطلاع به من در زمان: موجود شدن ... کتاب من زنی انگلیسی بوده ‌ام اثر فریبا صدیقیم.








کتاب دوستت دارم (اندازه ی چین چین های دامنت دوستت دارم ... - ...









رتبه: ۳ - ‏۷ مرورفروشگاه آنلاین کتاب باهوک با عرضه بیشترین عنوان کتاب بزرگترین فروشگاه آنلاین کتاب عرضه کننده ... پدیدآورنده: فریبا صدیقیم ... من زنی انگلیسی بوده‌.







256 - مجله ادبی پیاده رو







مجموعه ی داستان "من زنی انگلیسی بوده ام" از فریبا صدیقیم،. 20 شهریور 89 | و . ... داستان های دیگر کتاب هم در فضایی میان این تعلق و تعلیق در نوسان است. شاید بافت ...








کتاب نابغه کوچک [چ1] -شبکه جامع کتاب گیسوم







کتاب نابغه کوچکاثر فریبا صدیقیم، زهره پریرخ بوده و چاپ 1 آن در سال 1377 توسط انتشارات نقش هنر ... ناشر: مروارید - چاپ 1 - سال 1391من زنی انگلیسی بوده‌ام








این قلب معمولی نمی‌زند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | ...






۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - مجموعه شعر «این قلب معمولی نمی‌زند» سروده فریبا صدیقیم منتشر شد. ... «نابغه کوچک»، «من زنی انگلیسی بوده‌ام»، «من خودم»، «من چی نقاشی کنم؟ ... از دیگر آثار فریبا صدیقیم شاعر و نویسنده در حوزه داستان بزرگسال و کودک و نوجوان است. ... و قیمت 4500 تومان از سوی نشر مروارید منتشر و راهی بازار کتاب شده است.








مجموعه شعری از فریبا صدیقیم منتشر شد - خبرگزاری کتاب







۲۳ فروردین ۱۳۹۲ - مجموعه شعری از فریبا صدیقیم با عنوان «این قلب معمولی نمی‌زند» منتشر شد.- ... «نابغه کوچک»، «من زنی انگلیسی بوده‌ام»، «من خودم»، «من چی نقاشی کنم؟ ... عنوان آثار این شاعر و نویسنده در حوزه داستان بزرگسال و کودک و نوجوان است.








روزنامه ایران (1388/11/17): روی میز مطالعه - Magiran







اما گاهی برخی از کتاب ها که با یک ترجمه خوب و قابل قبول منتشر شده و با اقبال نسبی ... در همین هفته رمان بودنبروک ها اثر توماس مان، جوان خام اثر داستایوفسکی، هرگز ... «من زنی انگلیسی بوده ام» مجموعه هشت داستان کوتاه به قلم فریبا صدیقیم است که ...








بهمن ۱۳۸۸ - علی الله سلیمی







۲۹ بهمن ۱۳۸۸ - انتشار مجموعه داستان"من زنی انگلیسی بوده ام" نوشته: فریبا صدیقیم. ادامه نوشته ... نگاهي به رمان «ماشو در مه» اثر فرهاد حسن‌زاده. متن کامل این ... يادداشتي بر کتاب «سه پديده در آينه رمان» نوشته: دکتر مجتبی رحماندوست. متن کامل این ...








رونق رمان و شعر در بهمن - ettelaat newspaper







۲۴ بهمن ۱۳۹۱ - کتاب «با چشمان تو» اثر رمانُ باتاليا نويسنده ايتاليايي با ترجمه محبوبه ... با تمام زن هايي که مي شناسي تفاوت دارم / چون مار هوشيار / و چون کبوتر ساده ام / نمي تواني ... مخصوصا براي من ساخته بود و قبل از هر کاري، با آن توي ذوقم مي‌زد. ... نمي‌زند» اثر فريبا صديقيم، «از هزاره ترنج» اثر نرگس باقري، «داربست» اثر آزاده ...








درنگی بر رمان لیورا / اثر فریبا صدیقیم / نوشته‎ی رحمان ...







۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - درنگی بر رمان لیورا / اثر فریبا صدیقیم / نوشته‎ی رحمان چوپانی ... این گفته‎ی فاکنر، در تمام مدت بازخوانی رمان «لیورا»۱ همراه من بود. ... اما در صفحات پایانیِ کتاب، درست طی ده صفحه، سستی و سردی و فسردگی و فاصله‎ی ... آبکش، نشر نظر» و «من زنی انگلیسی بوده‎ام، نشر ققنوس» از همین نویسنده منتشر شده است.








فهرست آثار داستانی منتشرشده در سال ۱۳۸۸ - خوابگرد قدیم







۳ مهر ۱۳۸۹ - ۳۴_ کتاب بی‌نام اعترافات، داوود غفارزادگان، روزنه ... کتاب‌های اضافه‌شده با راهنمایی شما ... ۷۷_ من زنی انگلیسی بوده‌ام، فریبا صدیقیم، ققنوس








روي ميز مطالعه - blogfa







چنين است كه ناگهان از يك اثر مثل صد سال تنهايي ماركز، كوري ساراماگو و. ... اين كتاب به بررسي يكي از مهمترين ويژگي هاي جامعه مدرن مي پردازد. ... «من زني انگليسي بوده ام» مجموعه هشت داستان كوتاه به قلم فريبا صديقيم است كه انتشارات ققنوس منتشر ...








PUBLICATIONS کتب منتشر شده - Culture Jewish Iran







این بخش اختصاص داده شده به معرفی آثار، ترجمه و تالیفات دانشمندان و محققین یهودی ایرانی در قرون معاصر ... با کلیک نمودن بر تصویر هر کتاب، می توانید توضیحاتی مختصر راجع به آن دریافت نمایید ... فریبا صدیقیم ... من زنی انگلیسی بوده ام.








آغا به کجا می رویم؟ معرفی و نقد کتاب رمان »لیورا« هابیل و ...




PDF


۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - بین سال های 1365 تا 1367 بر داستان هایش تاثیر بسزایی گذاشته است. او از شاگردان ... در این بخش ضمن گفتگو با فریبا صدیقیم، رمان جدید وی به نام »لیورا« ... که آخر نداشت«، »شمع های زیر آبکش« و »من زنی انگلیسی بوده ام« می.








کتاب رزهای انگلیسی انتشارات پیکان کتاب داستان کوتاه ...







کتاب رزهای انگلیسی کتاب داستان کوتاه - نمایشنامه فروشگاه اینترنتی آی کتاب : iketab رزهای انگلیسی نویسنده: مدونا مترجم: منیژه رحمانی ناشر: پیکان زبان کتاب: ...








L…†"ˆI.#ŒŠA.ctq




PDF


اثری از شعر، به همین مفهوم که عباس تربن در این جمله اش به آن. اشاره کرده، نمی ... داشتم از اسم «باند عقرب» میگفتم، من اگر بودم اسم كتاب را. می گذاشتم ... برگرفته از عنوان داستانی از مجموعه داستان من زنی انگلیسی بوده ام. از فریبا صدیقیم. جهان کتاب ...








76 Fariba_diham_2




PDF


فریبا صدیقیم فعالیت ادبی خود را. با کار کودکان و نوجوانان آغاز کرد که. حاصل آن حدود ۱۲ کتاب چاپ شده ... زنی انگلیسی بوده ام»، منتشر شده ... می فهمیدی که من ادم اش نیستم، این قدر غمگین نیستند، کلمات انجا پشت ... همین کیفیت است که بر تأثیر گذاری داستان می افزاید و به محتوای داستان، نیروی انتقال به خواننده می دهد و خواننده.








davat - Reza Ghassemi







ترجمه محمد دارابی · آفتاب بی غروب (متن کامل کتاب) . ک. ... من یک زن انگلیسی بودهام ـ فريبا صديقيم · آشغالدانی ( داستان) نسيم خاکسار · قهقهه‏ ی شغا‏ل (داستان) و. م.








کتاب ماجراهای کیتی کارو خانم‌ معلم اثر نانسی کرولیک - ادسرچ







مشاهده مشخصات و خرید آنلاین کتاب ماجراهای کیتی کارو خانم‌ معلم اثر نانسی کرولیک و محصولات متنوع در حوزه ... کتاب من زنی انگلیسی بوده ‌ام اثر فریبا صدیقیم ...








دوشنبه






فریبا صدیقیم: من زنی انگلیسی بوده ام ... اما در اغلب مواقع، جرميا دونووان موقر و آرام بود، مثل بلچر، آن انگليسي تنومد و ... در آن زمان، به هيچ وجه نمي‌فهميدم چرا من و نوبل بايد از بلچر و هاوکينز محافظت کنيم. ... يه جور انبار دارن که بچه ات رو می بری اون‌جا و واسَه‌ش از اون بال‌هاي مسخره مي گيري؟ ... حق انتشار محفوظ و متعلق به سایت اثر است.








تکه‌ای از بهشت - فرهاد حسن‌زاده







۲۷ آذر ۱۳۹۸ - شاید یک زمان‌هایی من هم عقرب بوده‌ام. ... همین نام «تکه‌ای از بهشت» از مجموعه داستانِ من زنی انگلیسی بوده‌ام، فریبا صدیقیم، ناشر: ققنوس، چاپ اول 1388.








طرح کتاب من - کتابخانه آیت ا... نجفی اهری







برچسب‌ها: طرح کتاب من, کتاب درخواستی, تازه های کتاب, کتاب ... متن کامل غرلیات شهریار اثر محمدحسین شهریار ... من زنی انگلیسی بوده ام نوشته فریبا صدیقیم
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو