loading...
خرید اینترنتی
پوریا بازدید : 78 سه شنبه 22 بهمن 1398 نظرات (0)

خرید کتاب من زنده ام اثر معصومه آباد 


قیمت : 40000 تومان


برند : Miscellaneous


خرید پستی کتاب من زنده ام اثر معصومه آباد 


قیمت کتاب من زنده ام اثر معصومه آباد 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



کتاب من زنده ام اثر معصومه آباد


 



 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



 


کتاب «من زنده ام» اثر «معصومه آباد» است. در قسمتی از کتاب می‌خوانیم: «این بار انگشت شومشان را روی عزیز چوپون (چوپانی که قصد داشت گله‌ای از گوسفندان را از روستایشان برای رزمندگان در جبهه‌ها ببرد ولی در میانه راه  و به همراه خانم آباد، راوی داستان به اسارت در می‌آید) و چند نفر دیگر گذاشتند. بچه‌هایی که با عزیز به اتاق شکنجه رفتند تعریف کردند: عزیز را از پا آویزان کرده و با شلاق به سر و صورتش می‌کوبیدند. وقتی پایش را باز کردند، کلت را روی شقیقه‌اش گذاشتند و به او گفتند: عزیز این تیر خلاص است. هر وصیتی داری سریع بگو تا دوستانت به خانواده‌ات برسانند. آنقدر به سر عزیز ضربه زده بودند که لکنت افتاده بود و دیگه نمی‌تونست حرف بزنه. خون از دهان و دل و روده‌اش بیرون می‌ریخت، آب به سر و صورتش زدند و گفتند: یظّیک فرصه اتوصی. اللیله الرصاصه القاتلک سهمک. (بهت فرصت می‌دهیم که وصیت کنی. امشب تیر خلاص سهم توست.)» این کتاب را انتشارات «بروج» منتشر کرده است.


 



تصاویر بیشتر


 



کتاب من زنده ام اثر معصومه آباد




 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.






 


 



















من زنده‌ام - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد







من زنده‌ام عنوان کتابی است نوشته معصومه آباد یکی از اسرای ایرانی در جنگ عراق علیه ... آثار و تالیفاتی است، از کتاب "من زنده ام" تمجدید نموده و بیان کرد: «کتاب را با ...


تاریخ نشر‏: ‏۲۰۱۲

زبان‏: ‏زبان فارسی


موضوع‏: ‏خاطرات، جنگ ایران و عراق

تعداد صفحات‏: ‏۶۴۰








خلاصه کتاب «من زنده‌ام» - مشرق نیوز







۲۱ آذر ۱۳۹۳ - معصومه آباد، راوی کتاب من زنده‌ام یکی از نیروهای جوان هلال احمر بوده که بعد ... این اثر در سال گذشته برای اولین‌بار روانه بازار کتاب شد و با وجود آن که ...








من زنده ام - پاتوق کتاب فردا







عنوان «بنت الخمینی» و «ژنرال» به من جسارت و جرأت بیشتری می داد. اما از سرنوشت مبهمی که ... من زنده ام. خاطرات دوران اسارت به قلم معصومه آباد. 94. مولف : معصومه آباد.








کتاب صوتی من زنده ام (خاطرات دوران اسارت) اثر معصومه آباد - نوار









رتبه: ۴٫۶ - ‏۴۱ رأیکتاب صوتی «من زنده‌ام» توسط «معصومه آباد» به رشته تحریر درآمده است. در واقع این کتاب دربرگیرنده خاطرات چهار سال اسارت این بانوی ایرانی در زندان‌های نیروهای ...







دانلود کتاب صوتی من زنده‌ام - معصومه آباد - کتابراه







کتاب صوتی من زنده‌ام نوشته معصومه آباد ، یکی از اسرای ایرانی در جنگ عراق علیه ایران ... این کتاب در سیزدهمین دوره جایزه کتاب سال دفاع مقدس به عنوان اثر برگزیده در ...








من زنده‌ام by معصومه آباد - Goodreads









رتبه: ۴٫۱ - ‏۴۲۰ رأیعنوان: من زندهام - خاطرات دوران اسارت؛ اثر: معصومه آباد؛ مشخصات نشر: تهران، بروج، 1392، ... متن تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب من زنده ام تمامی ان چیزیست که میتوانم بر ...







مشخصات، قیمت و خرید کتاب من زنده ام اثر معصومه آباد | دیجی ...









رتبه: ۵ - ‏۲ مرورخرید اینترنتی کتاب من زنده ام اثر معصومه آباد و قیمت انواع کتاب چاپی متفرقه از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های کتاب چاپی متفرقه با بهترین قیمت در ...







دانلود کتاب من زنده ام » کتابخانه رایگان تاریخ ما







آثار معصومه آباداستخوان های شکستهپیام آور کربلاجنگ تحمیلیخاطرات دوران اسارتدانلود کتاب های معصومه آباددوستدار صلحرژیم بعثی عراق · خرید کتاب ...








معرفی کتاب «من زنده‌ام» - khamenei.ir







۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - عنوان کتاب که بر روی جلد چاپ شده، دستخط معصومه آباد است. آن روز که ... برای خانواده‌اش یا هر کسی که می‌توانست فارسی بخواند نوشته بود: «من زنده‌ام. ... لحن اثر پا به پای احوال نویسنده و عرصه‌های مختلفی که تجربه می‌کند پیش می‌رود.








کتاب من زنده ام - دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان




PDF


من زنده. ام. نویسنده. : معصومه آباد. ویراستار: آزاده میرشکاک. طراح جلد: احمد اورانی ... یک نامه از او دریافت کرد. این كتاب را نوشتم كه بگویم: من زنده. ام. که فراموا نکنی ... به عنوان فرماندار از هیچ کاری در جخت قوام دوام و دفاع از شخر فروگذار نكرد تا آنكه بر اثر.








دانلود کتاب من زنده‌ام | معصومه آباد | طاقچه









رتبه: ۴٫۸ - ‏۲۶۸ رأی«من زنده‌ام» نوشته معصومه آباد(-۱۳۴۱) و دربردارنده خاطرات دوران اسارت وی در دوران جنگ تحمیلی است. در بخشی از کتاب می‌خوانیم: موسم مهر و مدرسه در سال ۱۳۵۹ با صدای ...
وارد نشده: اثر ‏| باید شامل این عبارت باشد: اثر








کتاب من زنده ام (شومیز)(خاطرات دوران اسارت)(بروج) اثر معصومه ...







خرید اینترنتی و آنلاین کتاب من زنده ام (شومیز)(خاطرات دوران اسارت)(بروج) نوشته معصومه آباد و ترجمه از نشر سوره مهر، در فروشگاه آنلاین کتاب ۳۰ بوک. کتاب عمومی، ...








کتاب من زنده ام - دانشگاه علوم پزشکی بوشهر







۳۰ شهریور ۱۳۹۶ - کتاب "من زنده ام" خاطرات دوران چهار ساله‌ی اسارت معصومه آباد در زندان‌های ... رخ داده بود و بر روی نویسنده کتاب تاثیر گذاشته بود، توضیح داده شده است و ...








کتاب من زنده ام - بهشت قلم







کتاب من زنده ام خاطرات دوران اسارت به قلم معصومه آباد نوشته شده. کتاب در حوزه دفاع مقدس نگاشته شده است و مربوط به خاطرات اسارت چهار تن از بانوان ایرانی است.








"کتاب من زنده ام" یک جریان فکری و فرهنگی را در کشور رقم زده ...







۲۵ فروردین ۱۳۹۴ - خبرگزاری شبستان:معصومه آباد ،نویسنده کتاب "من زنده ام" گفت: دو سوم کتاب را در مطاف ... سوال: خاطره ای از تاثیر گذاری و هدایتگری کتاب دارید؟








من زنده ام ؛ خاطرات دوران اسارت به قلم معصومه آباد | ideality







۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - از متن کتاب ” من زنده ام “، خاطرات اسارت “معصومه آباد”، صفحه 152. بیش از دو ... کاش دنیا بداند محمدعلی جعفری بر اثر ضربه های چوب بر سرش شهید شد.








حرف های شنیدنی «معصومه آباد» درباره کتاب من زنده‌‌ام









▶ 3:55

۲۱ بهمن ۱۳۹۶
من زنده‌ام عنوان کتابی است نوشته معصومه آباد یکی از اسرای ایرانی در جنگ عراق ... این کتاب در سیزدهمین دوره جایزه کتاب سال دفاع مقدس به عنوان اثر ...











تصاویر بیشتر برای کتاب من زنده ام اثر معصومه آبادگزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین‌آمیز را گزارش دهید. لغوتمام











نقد کتاب: من زنده ام - emamali-shahriar







کتاب «من زنده‌ام» خاطرات دوران چهار ساله‌ی اسارت خانم معصومه آباد در زندان‌های رژیم بعث ... کتاب، با بیان نقش و تأثیر انقلاب اسلامی بر زندگی و شخصیت خانم آباد به ...








من زنده ام خاطرات دوران اسارت به قلم معصومه آباد | خرید کتاب من ...







کتاب «من زنده‌ام»، خاطرات دوران اسارت معصومه آباد است. خانم‌آباد، خودش قلم به دست گرفته و بسیار بسیار زیبا و پرجاذبه خاطراتش را نوشته است. سی و چند روز بیشتر ...
وارد نشده: اثر ‏| باید شامل این عبارت باشد: اثر








خاطرات معصومه آباد از دوران اسارت + تصاویر - YJC







۲ مهر ۱۳۹۶ - معصومه آباد عضو شورای شهر تهران از بانوان دوران دفاع مقدس است که به مدت چهار ... کتاب " من زنده‌ام " مجموعه از خاطرات این بانو از دوران اسارتش است که به قلم ... درآمده که به جرات می‌توان گفت از جمله آثار بی‌نظیر در خصوص دفاع مقدس است.








كتابسرای اشجع|کتاب من زنده ام|خرید آنلاین کتاب|فروش ...







كتابسرای اشجع، کتاب من زنده ام، فروشگاه آنلاین کتاب, فروشگاه اینترنتی کتاب, فروش کتاب, خرید کتاب, تهیه کتاب, ارسال کتاب, ... كیفیت اثر: چاپ تك رنگ، کاغذ تحریر، - ... کتاب من زنده ام ، خاطرات دوران اسارت ؛ ناشر: بروج ؛ نوشته: معصومه آباد








کتاب من زنده ام اثر معصومه آباد فروشندگان و قیمت کتاب - ایمالز







کتاب من زنده ام اثر معصومه آباد. وقتی موجود شد به من خبر بده. اشتراک گذاری; پیگیری قیمت; نمودار قیمت. 0. 0. 0. 5. 0. 4. 0. 3. 0. 2. 0. 1. 0. فروشندگان; مشخصات کامل ...








کتاب صوتی من زنده ام (خاطرات دوران اسارت) - معصومه آباد - آپارات







کتاب صوتی من زنده ام (خاطرات دوران اسارت) - معصومه آباد. 1,139 ... کتاب صوتی آدمی زنده به چیست اثر لئو تولستوی Аудиокитоб-Одамӣ зинда ба чист.








آخرین خبر | ویدئو/ حرف های شنیدنی «معصومه آباد» درباره ...







۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - آخرین خبر/ من زنده‌ام عنوان کتابی است نوشته معصومه آباد یکی از اسرای ایرانی ... این کتاب در سیزدهمین دوره جایزه کتاب سال دفاع مقدس به عنوان اثر ...








معرفی کتاب من زنده ام اثر معصومه آباد به همراه قسمتی از کوتاه ...







۱۶ دی ۱۳۹۸ - معرفی کتاب من زنده ام اثر معصومه آباد به همراه قسمتی از کوتاه | دانلود کتاب من زنده ام برای گوشی | دانلود کتاب برای پی دی اف.








قسمتی زیبا از سرآغاز کتاب من زنده ام به قلم بانوی آزاده ...







۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - قسمتی از سرآغاز کتاب من زنده ام به قلم خانم معصومه آباد را با هم میخوانیم : ... نداد و یک سرباز عراقی آنقدراورا زد که بر اثر خونریزی مغزی از دنیا رفت .








کتاب من زنده ام:معصومه آباد | شهر کتاب آنلاین






خرید کتاب من زنده ام نوشته معصومه آباد از انتشارات بروج، در شهر کتاب آنلاین.انقلاب و دفاع مقدس، جنگ ایران و عراق خاطرات.








ناگفته هاي معصومه آباد از «من زنده ام»







۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - نويسنده كتاب «من زنده ام» از اتفاقات دوران نوشتن اين كتاب گفت. ... كتاب «من زنده ام» در فرهنگسراي انديشه برگزار شد و در آن، معصومه آباد گفت: من ... در اين مقاله نوشته اند،توضيح داد:مقام معظم رهبري بر 43 اثري كه تقريظ نوشته اند و ...








کتاب من زنده ام خاطرات خانم معصومه آباد - یار کتاب







۲۳ فروردین ۱۳۹۸ - کتاب من زنده ام خاطرات خانم معصومه آباد که به قلم خودشان میباشد، متن کتاب به صورت اول شخص است و ماجرا های بسیاری را از جمله اسارت شهید ...








نقد و بررسی عناصر داستان در رمان من زنده ام اثر معصومه آباد.







نقد و بررسی عناصر داستان در رمان من زنده ام اثر معصومه آباد. ... یکی از آن‌ها کتاب من زنده‌ام است که داستان زندگی و دوران اسارت معصومه آباد را به قلم این رزمنده، در بردارد.








من زنده ام خاطرات دوران اسارت اثر معصومه آباد - خرید کتاب فدک بوک







من زنده ام خاطرات دوران اسارت اثر معصومه آباد. وضعیت موجودی قابل تهیه: نیازمند بررسی بازار و مراکز پخش. مقایسه شود. 3 رای. ناشر بروج ...








بازخوانی روایت «من زنده‌ام» - قدس آنلاین | پایگاه خبری - تحلیلی







۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - سرور هادیان: همایش بنت‌الخمینی با روایتگری آزاده سرافراز خانم معصومه آباد و خوانش کتاب «من زنده‌ام» در آستانه ۲۶ مرداد، سالروز بازگشت آزادگان به ...








كتاب من زنده ام نقد و بررسي مي شود - ایرنا







۶ بهمن ۱۳۹۳ - به گزارش روز دوشنبه ايرنا از روابط عمومي فرهنگسراي فردوس، صد و سومين نشست بلورقلم اين فرهنگسرا با حضور معصومه آباد نويسنده اثر و رضا ...








خرید کتاب من زنده ام اثر معصومه آباد نشر بروج ...







من زنده ام (خاطرات دوران اسارت) عنوان کتابی است از معصومه آباد که در 552 صفحه و توسط انتشارات بروج در سال 1394 به چاپ رسیده است. موضوع اصلی این کتاب جنگ ...








نقدی بر کتاب من زنده ام به قلم معصومه آباد - نوای رودبار | خبر ...






۹ آبان ۱۳۹۵ - نقدی بر کتاب من زنده ام به قلم معصومه آباد ... این اثر در دوره ای نوشته شده که از روشنفکری دینی زیاد سخن گفته می شد و نگاهی به آرای دکتر شریعتی ...








من زنده ام؛ ماجرای اسارت بعثی ها به دست دختران خمینی + عکس







۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - کتاب «من زنده ام» شرح خاطرات خانم معصومه آباد از 4 سال اسارت در زندان‌های رژیم ... لحن اثر پا به پای احوال نویسنده و عرصه های مختلفی که تجربه می کند ...








کتاب من زنده ام اثر خانم معصومه آباد - ستاره انیس






کتاب «من زنده ام» اولین نشر خاطرات خود نگاشت. زنان در دوران اسارت. «من زنده‌ام» کتابی است از دست نوشته‌های سرکار خانم معصومه آباد. عضو شورای شهر تهران، که خاطرات ...








معرفی کتاب من زنده ام - کتابخانه عمومی شهید باهنر بهار







معرفی کتاب من زنده ام - مقام معظم رهبری : کتابخوانی باید در جامعه ترویج شود - کتابخانه عمومی شهید ... عنوان کتاب که بر روی جلد چاپ شده، دستخط معصومه آباد است. ... لحن اثر پا به پای احوال نویسنده و عرصه های مختلفی که تجربه می کند پیش می رود.








لیست قیمت کتاب من زنده ام اثر معصومه آباد نشر بروج | ترب







خرید کتاب من زنده ام اثر معصومه آباد نشر بروج ، لیست قیمت کتاب من زنده ام اثر معصومه آباد نشر بروج ، ارزانترین قیمت کتاب من زنده ام اثر معصومه آباد نشر بروج ...








برشی از کتاب من زنده‌ام | سازمان کتابخانه ها،موزه ها و مرکز اسناد ...







۵ مهر ۱۳۹۷ - من زنده‌ام: خاطرات دوران اسارت به قلم معصومه آباد/ نويسنده: معصومه آباد؛ ... کار نداد و یک سرباز عراقی آنقدر او را زد که بر اثر خونریزی مغزی از دنیا رفت.








«من زنده‌ام» در عيار نقد لفته منصوری - ایسنا







۱۲ شهریور ۱۳۹۳ - لفته منصوری گفت: کتاب «من زنده‌ام» معصومه آباد خاطرات دوران چهار ساله‌ اسارت ... کتاب با بیان نقش و تأثیر انقلاب اسلامی بر زندگی و شخصیت خانم ...








ترجمه سواحیلی «من زنده‌ام» منتشر شد | خبرگزاری فارس






۲۰ فروردین ۱۳۹۷ - کتاب «من زنده‌ام» اثر معصومه آباد که خاطرات خودنوشت او از دوران اسارتش است به زبان سواحیلی منتشر شد.








من زنده ام - مدرسه الغدیر تهران







۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - نویسنده: معصومه آباد. مجموعه اثر: من زنده ام. تعداد صفحات نسخه چاپی: 552. سال نشر: 1393. خلاصه اثر: این کتاب در حوزه اسارت و بخشی از خاطرات ...








توزیع ترجمه عربی کتاب "من زنده‌ام" در راهپیمایی اربعین - شفاف







۱ آبان ۱۳۹۵ - مدیر اجرایی نشر بروج از توزیع ترجمه عربی این اثر همزمان با راهپیمایی ... «من زنده‌ام» شامل خاطرات معصومه آباد، یکی از بانوان اسیر در هشت سال دفاع ...








بررسی مسائل اجتماعی در رمان من زندهام اثر معصومه آباد - ...




PDF


ﺧﻼﺻﻪ ﻣﻘﺎﻟﻪ: ﮐﺘﺎﺏ «ﻣﻦ ﺯﻧﺪﻩ ﺍﻡ» ﺍﺛﺮ ﻣﻌﺼﻮﻣﻪ ﺁﺑﺎﺩ ﺍﺯ ﺟﻤﻠﻪ ﺁﺛﺎﺭ ﻭﺍﻗﻌﮕﺮﺍﯾﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺍﻭﺿﺎﻉ ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﺟﺎﻣﻌﻪ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﻗﺒﻞ. ﺍﺯ ﺍﻧﻘﻼﺏ ﺍﺳﻼﻣﯽ ﻭ ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺷﺮﺍﯾﻂ ﺣﺎﮐﻢ ﺩﺭ ﺯﻣﺎﻥ ﺟﻨﮓ ﺗﺤﻤﯿﻠﯽ ﻭ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﺳﺨﺖ ﺍﺳﺎﺭﺕ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺗﺼﻮﯾﺮ.








تولید فیلم سینمایی «من زنده‌ام» کلید خورد- اخبار فرهنگی ...







۲ آبان ۱۳۹۵ - این اثر بخشی از دوران اسارت بانوان آزاده را روایت می‌کند و از این نظر، برای ... وی ادامه داد: بعد از انتشار کتاب چند تیم خواستار تولید فیلم سینمایی از روی ... «من زنده‌ام» شامل خاطرات معصومه آباد، یکی از بانوان اسیر در هشت سال دفاع مقدس ...








من زنده ام - خاطرات دوران اسارت - معصومه آباد - داناوا







۱۱ دی ۱۳۹۷ - کتاب صوتی من زنده‌ام نوشته معصومه آباد، یکی از اسرای ایرانی در جنگ عراق علیه ... این کتاب در سیزدهمین دوره جایزه کتاب سال دفاع مقدس به عنوان اثر ...








کتاب «من زنده‌ام» نقد می‌شود - IQNA







۵ بهمن ۱۳۹۳ - گروه ادب: کتاب «من زنده‌ام» که مورد تحسین مقام معظم رهبری قرار گرفته است، در ... هفتم بهمن‌ماه، ساعت ۱۶ با حضور معصومه آباد، نویسنده اثر و رضا رسولی، منتقد ... کتاب «من زنده‌ام» نوشته معصومه آباد از اسرای جنگ تحمیلی است که بنا بر ...








کتاب من زنده ام (خاطرات دوران اسارت) اثر معصومه آباد | خرید ...







نام کتاب: من زنده ام (خاطرات دوران اسارت) نویسنده: معصومه آباد ناشر: بروج سال چاپ: 1395 تعداد صفحات: 552 قطع: رقعی رده سنی: بزرگسالان دسته بندی موضوعی: ...








سوالات مسابقه کتابخانی من زنده ام | شبکه بهداشت و درمان ...







سؤالات مسابقه کتابخوانی " من زنده‌ام" تالیف معصومه آباد. ... در آنجا بر اثر. تشنگی و بی آبی به شهادت ... ۴- از نظر نویسنده ی کتاب، تفاوت ها همیشه جذاب اند؟ الف( زیرا ...








یک مراسم ویژه برای پرفروش‌ترین کتاب سال؛ من زنده‌ام - ...







۵ اسفند ۱۳۹۳ - همشهری‌آنلاین: اختتامیه دور اول مسابقه کتابخوانی کتاب و زندگی با محوریت کتاب من زنده‌ام اثر معصومه آباد عصر چهارشنبه ۶ اسفند با استقبال ۱۷ ...








من زنده ام اثری از معصومه آباد - فروش کتاب من زنده ام-معصومه آباد







۲ مطلب با کلمه‌ی کلیدی «من زنده ام اثری از معصومه آباد» ثبت شده است - خرید کتاب من زنده ام،خرید آنلاین کتاب من زنده ام ، فروش کتاب من زنده ام، نماینده فروش کتاب من ...








من زنده ام







۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - نویسنده: معصومه آباد. مجموعه اثر: من زنده ام. تعداد صفحات نسخه چاپی: 552. سال نشر: 1393. خلاصه اثر: این کتاب در حوزه اسارت و بخشی از خاطرات ...








خلاصه ای مختصر از کتاب من زنده ام بایگانی - منادنت







مقاله کامل معرفی کتاب من زنده ام مقدمه : کتاب من زنده ام نوشته معصومه آباد است. که موضوع آن مربوط به سالهای جنگ و دوران اسارت 4 زن ایرانی است. در بخشی از این کتاب می ...








برگزاری مسابقه «من زنده ام» در سراسر کشور - خبرآنلاین







۲۶ مهر ۱۳۹۳ - بسته مسابقه نیز حاوی یک جلد کتاب من زنده‌ام اثر دکتر معصومه آباد و یک بروشور شامل راهنمای شرکت در مسابقه و سؤالات آزمون و لیبلِ شماره سریال و ...








یک نقد - نگاهی به کتاب من زنده ام خاطرات دوران اسارت معصومه آباد







۲۲ آذر ۱۳۹۶ - من زنده ام نوشته خانم معصومه آباد که چهار سال را در بدترین شرایط در اسارت ارتش بعثی عراق بوده ,از جمله خاطرات پویا و تاثیر گذاری است که یک سر و ...








کتاب من زنده ام (خاطرات دوران اسارت) - نمایشگاه کتاب - باهوک









رتبه: ۵ - ‏۹ مرورفروشگاه آنلاین کتاب باهوک با عرضه بیشترین عنوان کتاب بزرگترین فروشگاه آنلاین کتاب عرضه ... کتاب من زنده ام (خاطرات دوران اسارت). پدیدآورنده: معصومه آباد







من زنده ای آزاده ام… – به دخت







۴ مهر ۱۳۹۴ - کتاب “من زنده ام” روایت خودنوشت دختری ۱۷ ساله است از سال های اسارت در چنگال ... معصومه آباد، راوی کتاب من زنده‌ام یکی از نیروهای جوان هلال احمر بوده که بعد از ... این اثر با وجود آن که شاید نقدهایی بر شیوه‌ روایی آن وارد باشد، اما بدون شک ...








گفتگو با معصومه آباد؛ آزاده دفاع مقدس و راوی «من زنده ام ...







۳ آبان ۱۳۹۴ - من زنده‌ام، مهری است بر مظلومیت ایران که توسط معصومه آباد در صفحات کتاب نقش بست. ... احساس نمی‌کنید کتاب من زنده‌ام حداقل باید بیست سال پیش چاپ می‌شد؟ ... و یک سرباز عراقی آن‌قدر او را زد که بر اثر خون‌ریزی مغزی از دنیا رفت‌.








رشادت های 4 دختر ایرانی در برابر عراقی ها/ سخت ترین شکنجه ...







۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - نویسنده کتاب من زنده ام سخت ترین شکنجه را بازخوانی خاطرات اسارت دانست و ... معصومه آباد نویسنده کتاب من زنده ام و عضو چهارمین دوره شورای شهر تهران در ... که دلیل اثر بخشی آنرا می توان جلوگیری از اغراق در اتفاقات تجربه شده دانست.








کتاب صوتی من زنده ام - معصومه آباد - آدیولیب







کتاب صوتی من زنده ام اثر معصومه آباد با صدای صبا راد کتاب صوتی «من زنده‌ام» نوشته معصومه آباد(-۱۳۴۱) و دربردارنده خاطرات دوران اسارت وی در دوران جنگ تحمیلی.








"من زنده‌ام"؛ روایت دختری 17 ساله ایرانی از ... - نسیم آنلاین







۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - از این رو کتاب «من زنده‌ام» نوشته معصومه آباد حتما یکی از کتاب‌های مهم تاریخ ... البته116 صفحه نخست این اثر به روایت روزهای کودکی، شرح خانواده و ...








«من زنده‌ام» را با صدای مجری زن تلویزیون گوش کنید - جام جم







۲۵ فروردین ۱۳۹۴ - وی ادامه داد: بخش مقدمه این اثر توسط معصومه آباد، نویسنده کتاب، خوانده شده و ... کتاب «من زنده‌ام» مجموعه خاطرات خانم معصومه آباد از روزهای کودکی تا زمان ...








کتاب من زنده ام: خاطرات دوران اسارت - اثر معصومه آباد | بازار ...







کتاب من زنده ام: خاطرات دوران اسارت – اثر معصومه آباد. 35,000 تومان 29,900 تومان 15 % تخفیف. 2 در انبار. گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا; آماده ارسال از انبار.








من زنده ام (خاطرات دوران اسارت) - کتابفروشی مهرگان اصفهان







من زنده ام (خاطرات دوران اسارت). كد اختصاصی كتابفروشی مهرگان : 17038. وضعیت عنوان جديد. نام کتاب : من زنده ام (خاطرات دوران اسارت) مولف کتاب : معصومه آباد مترجم :








تولید فیلم سینمایی «من زنده‌ام» کلید خورد - خبرگزاری دانشجو







۲ آبان ۱۳۹۵ - این اثر بخشی از دوران اسارت بانوان آزاده را روایت می‌کند و از این نظر، برای ... وی ادامه داد: بعد از انتشار کتاب چند تیم خواستار تولید فیلم سینمایی از روی ... «من زنده‌ام» شامل خاطرات معصومه آباد، یکی از بانوان اسیر در هشت سال دفاع مقدس ...








من زنده ام ؛ کتاب سخنگو - iketab







کتاب «من زنده‌ام» خاطرات دوران چهار ساله‌ی اسارت خانم معصومه آباد در زندان‌های رژیم بعث ... کتاب، با بیان نقش و تأثیر انقلاب اسلامی بر زندگی و شخصیت خانم آباد به ...








کتاب من زنده ام | مجله و فروشگاه اینترنتی وبلایت







خاطرات دوران اسارت به قلم معصومه آباد | انتشارات بروج این کتاب ، تقریظ و تشویق مقام معظم رهبری ... فروشگاه اینترنتی محصولات کتابه بزرگسالان کتاب من زنده ام ...








کتاب من زنده‌ام: خاطرات دوران اسارت [چ210] -شبکه جامع کتاب ...







کتاب من زنده‌ام: خاطرات دوران اسارتاثر معصومه آباد، آزاده میرشکاک بوده و چاپ 210 آن در سال 1397 توسط انتشارات بروج منتشر شده است.موضوعات کتاب شامل آباد، معصومه، ...








خرید کتاب (من زنده ام) | اثر معصومه آباد | من زنده ام - بانک کتاب ...







خرید کتاب من زنده ام اثر معصومه آباد. ... دفعاتی که پیشنهاد شده. 0 بار. تعداد افرادی که این کتاب را خوانده اند. 0 بار. تعداد افرادی که میخواهند این کتاب را بخوانند. 0 بار ...








دانلود رایگان بررسی مسائل اجتماعی در رمان من زندهام اثر ...







۸ تیر ۱۳۹۸ - کتاب (من زنده ام) اثر معصومه آباد از جمله آثار واقعگرایی است که اوضاع اجتماعی جامعه ایران قبل از انقلاب اسلامی و همچنین شرایط حاکم در زمان جنگ ...








خرید و قیمت کتاب من زنده ام از غرفه محصولات فرهنگی صحیفه ...









رتبه: ۴ - ‏ ۱ مرورخرید اینترنتی کتاب من زنده ام از باسلام، با ارسال رایگان از قم. متنوع‌ترین کتاب و مجله ها با بهترین قیمت در باسلام. ... خاطرات دوران اسارت به قلم معصومه آباد.







بررسی کتاب «من زنده ام» با حضور معصومه آباد – صاحب نیوز







۲۶ آبان ۱۳۹۳ - نشست بررسی کتاب «من زنده ام» با حضور خانم معصومه آباد نویسنده کتاب و عضو شورای اسلامی شهر تهران در خانه انقلاب اسلامی و ولایت برگزار می ...








کتاب صوتی من زنده ام (خاطرات دوران اسارت) - معصومه آباد - ...







کتاب صوتی من زنده ام (خاطرات دوران اسارت). معصومه آباد. پی در پی صدای ضربه‏‌های همسایه‌ها (دکـترها و مـهندس‌‏ها) را بر دیوار سـلول می شنیدم که با نگرانی می‏پرسیدند: ...








ترجمه دو کتاب ایرانی "من زنده‌ام" و "آه با شین" به زبان روسی ...







۱ آبان ۱۳۹۵ - کتاب "من زنده ام" توسط "معصومه آباد" نوشته شده است که خاطرات شخصی خود را در طول 40 ماه اسارت در عراق ... نویسنده این اثر "محمدکاظم مزینانی" است.








تجربه احساس دوگانه اندوه و افتخار در کتاب "من زنده‌ام ...







۱ مهر ۱۳۹۶ - کتاب "من زنده‌ام" داستانی مستند از دوران چهار ساله‌ اسارت نویسنده خانم ... این کتاب خاطرات دوران چهار ساله‌ اسارت معصومه آباد در زندان‌های رژیم بعث صدام است. ... کند، در بیان این وقایع، لحن اثر پا به پای احوال نویسنده و عرصه‌های مختلفی که ...








( 219 اﻟﯽ 1 از ﺻﻔﺤﻪ ) ﺗﺎﻟﯿﻒ ﻣﻌﺼﻮﻣﻪ آﺑﺎد ( ﻣﻦ زﻧﺪه ام ) ﺳﻮاﻻت ﻣ




PDF


ﻣﻦ زﻧﺪه ام. ) ﺗﺎﻟﯿﻒ ﻣﻌﺼﻮﻣﻪ آﺑﺎد. (. از ﺻﻔﺤﻪ. 1. اﻟﯽ. 219. ) ﻣﺠﺮي. : ﺷﺮﮐﺖ آب و ﻓﺎﺿﻼب روﺳﺘﺎﯾﯽ اﺳﺘﺎن زﻧﺠﺎن. 1. -. ﻣﻦ زﻧﺪه ام ﮐﻪ ﻓﺮاﻣﻮش ... در آﻧﺠﺎ ﺑﺮ اﺛﺮ ﺗﺸﻨﮕﯽ و ... ﮐﺘﺎﺑﯽ ﮐﻪ ﺑﺮادر رﺣﯿﻢ ﺑﺮاي ﻣﻌﺼﻮﻣﻪ ﺧﺎﻧﻢ ﺑﻪ.








مذاکره باحاتمی‌کیا برای ساخت فیلم «من زنده‌ام» - اخبار ...







۲۸ آذر ۱۳۹۶ - وی ادامه داد: برای تولید فیلم براساس کتاب «من زنده‌ام» تاکنون با ... «من زنده‌ام»، شامل خاطرات خودنوشت معصومه آباد از دوران کودکی تا جنگ تحمیلی و سال‌های اسارت است. این اثر تاکنون با استقبال خوبی از سوی مخاطبان همراه بوده است.








من زنده ام خاطرات دوران اسارت به قلم معصومه ... - فروشگاه کتاب ...







من زنده ام خاطرات دوران اسارت به قلم معصومه آباد مولف : معصومه آباد تقریظ : سید علی ... لحن اثر پا به پای احوال نویسنده و عرصه های مختلفی که تجربه می کند پیش می رود.








مسابقه کتاب خوانی "کتاب من زنده ام" » دفتر امور زنان و خانواده







۲۷ آبان ۱۳۹۳ - اولین کتاب این سلسله مسابقات، کتاب فوق‌العاده اثرگذار «من زنده‌ام» ... بسته مسابقه نیز حاوی یک جلد کتاب من زنده‌ام اثر دکتر معصومه آباد و یک ...








نقد کتاب من زنده ام توسط مدیر کل کتابخانه های استان خوزستان







نقدی بر کتاب من زندهام لفته منصوری 1) شناسه کتاب آباد، معصومه. من زندهام ... لذا از این جهت کتاب من زندهام اثری منحصر به فرد و متمایز محسوب میشود. از جهت دیگر این ...








دانلود کتاب صوتی من زنده‌ام - کتاب سبز







۲۹ آبان ۱۳۹۶ - کتاب صوتی من زنده‌ام نوشته معصومه آباد، خاطرات یکی از اسرای ایرانی در جنگ ... این کتاب در سیزدهمین دوره جایزه کتاب سال دفاع مقدس به عنوان اثر ...








کتاب من زنده ام - راسخون









رتبه: ۴ - ‏بازبینی توسط rasekhoonکتاب «من زنده ام» خاطرات دوران چهار ساله ی اسارت خانم معصومه آباد در زندان های رژیم ... کتاب، با بیان نقش و تأثیر انقلاب اسلامی بر زندگی و شخصیت خانم آباد به دوره ی ...







من زنده ام - بنیاد فرهنگی رضوی - آستان قدس رضوی







۱۳ آذر ۱۳۹۶ - مولف: معصومه آباد معرفی کتاب این کتاب در حوزه اسارت و بخشی از خاطرات نانوشته چهار بانوی اسیر ایرانی به نگارش در آمده تا پاسخگویی بسیاری از ...








معرفی کتاب "من زنده ام "به قلم معصومه آباد - خشکبیجار






معرفی کتاب "من زنده ام "به قلم معصومه آباد - کتابِ خوب در حکم رفیق خوب است. ... گاهی که راوی و نویسنده‌ی اثر عصبانی یا رنجور است، کلمات و توصیف‌ها از همین جنس‌اند








معصومه آباد : قلمم را به نوشتن حقیقیت قسم دادم







۳ آذر ۱۳۹۲ - کتاب من زنده ام که بیانگر خاطرات دوران اسارت معصومه آباد در زندان های ... احمد مسجد جامعی این کتاب را نخستین اثری خواند که خاطرات اسارت یک زن را به ...








کتاب من زنده ام اثر معصومه آباد | | باماپی







کتاب «من زنده ام» نوشته‌ی «معصومه آباد» است و موضوع آن مربوط به سال‌های جنگ و دوران اسارت چهار زن ایرانی است. در بخشی از این کتاب می خوانید: «این کتاب در حوزه.








پایان‌نامه: بررسی مسائل اجتماعی در رمان"من زنده‌ام" اثر معصومه ...







بررسی مسائل اجتماعی در رمان"من زنده‌ام" اثر معصومه آباد (براساس نظری? ... زمان جنگ تحمیلی و دوران سخت اسارت به تصویر کشیده شده، کتاب«من زنده‌ام»معصومه آباد است.








JamNews - چاپ جدید «من زنده‌ام» به همراه یک پیام مهم - جام نیوز







۲۲ خرداد ۱۳۹۳ - از این نظر «من زنده‌ام» یکی از آثار پرمخاطب و جذاب در حوزه دفاع مقدس در سال گذشته ... که خانم معصومه آباد به همراه مادرشان حضور داشتند، بنده هم در این جمع بودم. ... نیز به کتاب «من زنده هستم» خاطرات خانم آباد اشاره کردند و فرمودند: «بنده این ...








نامه حاج قاسم سلیمانی برای نویسنده کتاب «من زنده‌ام» - ...







۵ بهمن ۱۳۹۳ - معصومه آباد در کتاب «من زنده ام» توانست مخاطبین زیادی را پای خاطرات اسارت خود بنشاند؛ حالا «سردارسلیمانی» پس از خواندن کتاب نامه ای برای ...








معصومه آباد و یاشار سلطانی | کتاب چاپی - خرید مشهورترین ...







۱۶,۸۰۰ تومان. فروشگاه خلیج فارس. گارانتی سلامت و اصلات کالا. +۳انتخاب دیگر. مشاهده جزییات محصول · کتاب من زنده ام اثر معصومه آباد. کتاب من زنده ام اثر معصومه آباد.








"من زنده ام " فیلم یا سریال ؟ - افکار نیوز







۹ آبان ۱۳۹۵ - صالحی در پایان گفت: "من زنده‌ام" کتابی نوشته معصومه آباد یکی از اسرای ایرانی در جنگ عراق علیه ایران است. معصومه آباد در سن ۱۷ سالگی به اسارت ...








معصومه آباد: وقتی تقریظ رهبری را به من دادند انگار حیات ...







۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - نویسنده کتاب من زنده ام در مراسم رونمایی از تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب ... دفتر نشر آثار مقام معظم رهبری و جمعی از نویسندگان و صاحب آثار کتاب های دفاع ... معصومه آباد در این زمینه گفت: این محفل ما را به یاد روزها و عزیزانی را که عند ...








« من زنده‌ام » ثابت کرد که تاریخ هنر دفاع مقدس انقضا ندارد - ...







۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - معصومه آباد: «من زنده‌ام» را به توصیه رهبر انقلاب نوشتم ... نویسنده کتاب «من زنده‌ام» با اشاره به شرایط دشوار نگارش اثر گفت: دو سوم کتاب را هنگامی ...








بازتاب کهن‌الگوهای نظریۀ یونگ در کتاب «من زنده‌ام»








توسط عرب یوسف‌آبادی - ‏2018
کتابِ من زنده‌ام از آثار پیشگام حوزۀ نشر خاطرات خودنگاشت زنان در دوران اسارت است. ... یک بانو در فعالیت‌های مردانه با تجلی و ظهور آنیموس در روان معصومه آباد مواجه هستیم.







این هم یک ژنرال زن ایرانی! +عکس - شهدای ایران







۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - به گزارش شهدای ایران؛ «معصومه آباد» نویسنده کتاب «من زنده‌ام» ظهر امروز ... این مراسم با خوانش کتاب من زنده‌ام اثر معصومه آباد، همراه بود و سردار کمالی به ...








تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «من زنده‌ام»







تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «من زنده‌ام» : کتاب را از پشت پرده اشک خواندم ... در ادامه معصومه آباد نویسنده کتاب «من زنده‌ام»، پشت تریبون قرار گرفت و گفت: قبلاً هم گفته‌ام که من ... مختارپور: اهمیت حفظ و نشر آثار ارزش‌های دفاع مقدس در تقریظ‌های رهبری.








خبر ادبی - خراسان






مذاکره با ابراهیم حاتمی‌کیا برای تولید فیلم از کتاب «من زنده‌ام» ... مدیر انتشارات بروج در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به نظر حاتمی‌کیا درباره خاطرات معصومه آباد گفت: «در جلساتی که با این ... این اثر تاکنون با استقبال خوب مخاطبان همراه بوده است.








گفتگو با معصومه آباد، نویسنده کتاب من زنده ام آباد: فکر می ...







۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - گفت‌وگو با معصومه آباد، نویسنده‌ کتاب «من زنده‌ام» آباد: فکر می‌کنم جنگ ... آباد، امدادگر و آزاده‌ دوران دفاع مقدس و نویسنده‌ کتاب «من زنده‌ام» در این اثر به ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو