loading...
خرید اینترنتی
پوریا بازدید : 21 یکشنبه 20 بهمن 1398 نظرات (0)

خرید کتاب ماهی چاق گنده ی من که زامبی شد اثر مو اهارا - جلد دوم 


قیمت : 35000 تومان


برند : Porteghal Pub


خرید پستی کتاب ماهی چاق گنده ی من که زامبی شد اثر مو اهارا - جلد دوم 


قیمت کتاب ماهی چاق گنده ی من که زامبی شد اثر مو اهارا - جلد دوم 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



کتاب ماهی چاق گنده ی من که زامبی شد اثر مو اهارا - جلد دوم


 



 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



 


کتاب «دم‌باله» دومین جلد از مجموعه‌ی «ماهی چاق گنده‌ی من که زامبی شد»، نوشته‌ی «مو اُهارا» و ترجمه‌‎ی «الهام فیاضی» است. این کتاب از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز بوده و برای گروه سنی (ج) و (د) تالیف شده است. در توضیح پشت جلد می‌خوانیم: «وقتی تام یک ماهی قرمز بخت‌برگشته، فرانکی را از آزمایش خبیثانه‌ی برادرش مارک نجات داد و او را با شوک الکتریکی به زندگی برگرداند، هیچ انتظار نداشت که یک زامبی‌ماهی چاق گنده با قدرت هیپنوتیزم‌کنندگی نصیبش شود. خوشبختانه فرانکی طرف تام است. تعطیلات هیجان‌انگیز کنار دریا شروع شده؛ ولی برخلاف هر سال، ساحل خلوت و اتاق‌های برج فانوس خالی است. از اتاق مارک در طبقه‌ی بالا هم بوی نقشه‌های خبیثانه می‌آید. فرانکی و تام حواسشان جمع است؛ اما هیچ‌کدام نمی‌دانند که قرار است با یک مارماهی زامبی برق‌دار بدجنس مواجه شوند...» در بخشی از داستان می‌خوانیم: «با پرادیپ روی میز مارک خم شدیم و کاغذ را از نزدیک نگاه کردیم. چیزی شبیه نمودار بود. یک طرفش یک کرم پیچ‌پیچی و طرف دیگرش یک فانوس دریایی کشیده بود که با یک صاعقه‌ی بزرگ، منفجر شده بود. موجود کوچکی هم پایین صفحه بود که روپوش سفید دانشمندی تنش بود و از دهانش یوهاهاهااااا درمی‌آمد.» کتاب حاضر را انتشارات «پرتقال» منتشر کرده است.


 



تصاویر بیشتر


 



کتاب ماهی چاق گنده ی من که زامبی شد اثر مو اهارا - جلد دوم
کتاب ماهی چاق گنده ی من که زامبی شد اثر مو اهارا - جلد دوم



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.






 


 


















کتاب ماهی چاق گنده ی من که زامبی شد اثر مو اهارا - جلد دوم - ...









رتبه: ۳٫۵ - ‏۲ مرورخرید اینترنتی کتاب ماهی چاق گنده ی من که زامبی شد اثر مو اهارا - جلد دوم و قیمت انواع کتاب چاپی انتشارات پرتقال از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های کتاب ...










تصاویر بیشتر برای کتاب ماهی چاق گنده ی من که زامبی شد اثر مو اهارا - جلد دومگزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین‌آمیز را گزارش دهید. لغوتمام











کتاب ماهی چاق و گنده من که زامبی شد اثر مو اهارا - Digikala







خرید اینترنتی کتاب ماهی چاق و گنده من که زامبی شد اثر مو اهارا و قیمت انواع کتاب چاپی انتشارات پرتقال از ... کتاب «ماهی چاق گنده‌ی من که زامبی شد» اثر «مو اُهارا» و ترجمه‌ی «الناز خضری» است. ... در توضیحات پشت جلد آمده است: «برادر بزرگ تام، مارک به‌تازگی دانشمند خبیثی . ... کتاب ماهی چاق گنده ی من که زامبی شد اثر مو اهارا - جلد دوم.








کتاب ماهی چاق گنده ی من که زامبی شد (جلد اول) اثر مو اهارا | ایران ...









رتبه: ۳٫۲ - ‏۵ مرورخرید کتاب ماهی چاق گنده ی من که زامبی شد (جلد اول) نجات زامبی ماهی نویسنده مو اهارا مترجم الهام فیاضی نیلوفر امن زاده الناز خضری انتشارات پرتقال.







کتاب ماهی چاق گنده ی من که زامبی شد (جلد 2) - کتاب بجنورد







کتاب ماهی چاق گنده ی من که زامبی شد (جلد 2) ،موضوع : داستان های انگلیسی - قرن 20 ... کتاب دم باله از مجموعه ماهی چاق گنده من که زامبی شد اثر مو اهارا، توسط الهام فیاضی ...








ماهی چاق گنده ی من که زامبی شد - انتشارات پرتقال







ماهی چاق گنده‌ی من که زامبی شد: نجات زامبی‌ماهی. نویسنده: مو اهارا. مترجم: الناز خضری. کد کالا:7003705; تعداد صفحات: 208; رده سنی: 12-7; ژانر:طنز; شابک کتاب : ... دل تنگم خیلی تنگ هست، دل تنگم جلد دوم ماهی زامبی می خواد ممنون شب بخیر پاسخ پرتقال: ...
وارد نشده: اثر ‏| باید شامل این عبارت باشد: اثر








ماهی چاق گنده ی من که زامبی شد - انتشارات پرتقال







ماهی چاق گنده من که زامبی شد : باله های خشم. نویسنده: مو اوهارا ... قیمت کتاب : ۳۹۰۰۰ تومان ... در داستان دوم فرانکی قربانی یک نقشه‌ی حیوان‌ربایی خبیثانه می‌شود.
وارد نشده: اثر ‏| باید شامل این عبارت باشد: اثر








کتاب ماهی چاق گنده ی من که زامبی شد اثر مو اهارا – جلد دوم - ...







کتاب «دم‌باله» دومین جلد از مجموعه‌ی «ماهی چاق گنده‌ی من که زامبی شد»، نوشته‌ی «مو اُهارا» و ترجمه‌‎ی «الهام فیاضی» است. این کتاب از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز بوده ...








کتاب ماهی چاق گنده ی من که زامبی شد اثر مو اهارا – جلد دوم ...







کتاب «دم‌باله» دومین جلد از مجموعه‌ی «ماهی چاق گنده‌ی من که زامبی شد»، نوشته‌ی «مو اُهارا» و ترجمه‌‎ی «الهام فیاضی» است. این کتاب از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز بوده ...








لیست قیمت کتاب ماهی چاق گنده ی من که زامبی شد اثر مو اهارا - ...







خرید کتاب ماهی چاق گنده ی من که زامبی شد اثر مو اهارا - جلد دوم ، خرید ، لیست قیمت کتاب ماهی چاق گنده ی من که زامبی شد اثر مو اهارا - جلد دوم ، لیست قیمت ، ارزانترین ...








کتاب ماهی چاق گنده من که زامبی شد (2)(دم باله) اثر مو اهارا ...







خرید اینترنتی و آنلاین کتاب ماهی چاق گنده من که زامبی شد (2)(دم باله) نوشته مو اهارا و ترجمه الهام فیاضی از نشر پرتقال، در فروشگاه آنلاین کتاب ۳۰ بوک. کودک و ...








ماهی چاق گنده ی من که زامبی شد - ماهی خیکی ژوراسیکی (جلد 6)







فروشگاه آنلاین کتاب قاصدک - خرید انلاین کتب عربی فارسی انگلیسی و ... - ... ماهی چاق گنده ی من که زامبی شد - باله ای زیر نیم باله است (جلد 4); 33250 تومان ... ماهی خیکی ژوراسیکی (جلد 6) یکی از پرفروش های نیویورک تایمز مؤلف: مو اهارا ... نوبت چاپ, 2 ... خرید کتاب الکترونیکی عربی و انگلیسی جن های برج کبوترخانه اثر منصور ...








خرید کتاب ماهی چاق گنده ی من که زامبی شد اثر مو اوهارا و رامتین ...







ماهی چاق گنده ی من که زامبی شد -جلد2 (دم باله) عنوان کتابی است از رامتین فرزاد با ... ی من که زامبی شد - صفحه 1; فهرست و مقدمه کتاب ماهی چاق گنده ی من که زامبی شد - صفحه 2 ... گروه مولفان مو اوهارا (نویسنده) رامتین فرزاد (نویسنده) الهام فیاضی (مترجم) ... fat zombie goldfish: the seaquel، 2014; تعداد صفحات 204 صفحه; نوع جلد شومیز ...








کتاب ماهی چاق گنده ی من که زامبی شد اثر مو اهارا - جلد دوم ... - ...







25,800 تومان. کتاب ماهی چاق گنده ی من که زامبی شد اثر مو اهارا - جلد دوم کتاب ماهی چاق گنده ی من که زامبی شد اثر مو اهارا - جلد دوم گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا.








مجموعه ماهی چاق گنده ی من که زامبی شد 1،همراه با عروسک (3جلدی ...







قیمت پشت جلد ... 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... کتاب ماهي چاق گنده ي من كه زامبي شد اثري است از مو اُهارا به ترجمه ي الهام فياضي و چاپ انتشارات پرتقال. ... شايد من او را از مرگ بازگردانده بودم و فرانكي به يك ماهي قرمز گنده و تپل زامبي تبديل شده بود، حالا هم داشت خواهر ...








ماهی چاق گنده‌ من دوباره به کتابفروشی‌ها رفت - خبرگزاری کتاب







۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - مو اُهارا این‌بار هم تلاش کرده با خلق داستانی خلاق و حادثه‌ای مخاطبان را ... انتشارات پرتقال جلد دوم «ماهی چاق گنده‌ی من که زامبی شد» را در قطع رقعی در 204 ...








کتاب مجموعه ماهی چاق گنده ی من که زامبی شد 1،همراه با ... - باهوک









رتبه: ۴ - ‏۸ مرورفروشگاه آنلاین کتاب باهوک با عرضه بیشترین عنوان کتاب بزرگترین فروشگاه آنلاین ... مجموعه ماهی چاق گنده ی من که زامبی شد 1،همراه با عروسک دوره 6 جلدی نوشته ی مو اوهارا است که الهام ... این اثر از نظر موضوعی در دسته/های ذیل قرار میگیرد: ... صفحات: 621; تعداد جلد: 6; سری: ماهی چاق گنده ی من که زامبی شد; رده سنی: کودک; زبان: فارسی ...







ماهي چاق گنده ي من كه زامبي شد جلد 2: دم باله / مو اهارا / الهام ...







ماهي چاق گنده ي من كه زامبي شد جلد 2: دم باله / مو اهارا / الهام فياضي / انتشارات پرتقال. ماهي چاق گنده ي من كه زامبي شد جلد 2: دم باله / مو ... قطع کتاب, رقعي. نوع کاغذ, كاهي.








کتاب ماهی چاق گنده ی من که زامبی شد (جلد اول)- اثر: مو اهارا ...







هنگامی که برادر بزرگ تام تصمیم به تبدیل شدن به یک دانشمند شیطانی، اولین آزمایش او شامل تکه تکه کردن ماهی قرمز به اسم سبز سبز است. تام می داند که تنها یک چیز ...








کتاب هاي مو اهارا - نویسندگان فرانسوی







کتاب ماهی چاق گنده ی من که زامبی شد (جلد اول). اثر : مو اهارا ازانتشارات پرتقال. مترجم : الناز خضری. خرید کتاب ماهی چاق گنده ی من که زامبی شد (جلد اول) ...








قیمت، معرفی، ارسال رایگان و خرید کتاب ماهی چاق گنده‌ من که ...









رتبه: ۳ - ‏۲ رأیکتاب نجات زامبی ماهی از مجموعه ماهی چاق گنده من که زامبی شد، اثر مو اهارا است که توسط الناز خضری به فارسی ترجمه شده و نشر پرتقال آن را به چاپ رسانده است. تصاویر ...







کتاب ماهی چاق گنده‌ی من که زامبی شد: دم‌باله (جلد 2) [چ6] -شبکه ...







کتاب ماهی چاق گنده‌ی من که زامبی شد: دم‌باله (جلد 2)اثر مو اوهارا، الهام فیاضی، راضیه زینلی، مهدیه عصارزاده بوده و چاپ 6 آن در سال 1396 توسط انتشارات پرتقال منتشر شده ...








ماهی چاق گنده ی من که زامبی شد جلد 2 دم باله, پرتقال - یونیک ...







مرکز خرید اینترنتی کتاب ماهی چاق گنده ی من که زامبی شد جلد 2 دم باله, پرتقال, خرید کتاب, ارسال رایگان کتاب, بانک کتاب کمک درسی, بانک کتاب دانشگاهی, ...








خرید کتاب (ماهی چاق گنده ی من که زامبی شد 4 ... - بانک کتاب ...







خرید کتاب ماهی چاق گنده ی من که زامبی شد 4 باله ای زیر نیم باله است اثر مو اهارا. ... نوع جلد, شومیز. قطع, رقعي ... 2- پرداخت از طریق درگاه اینترنتی سایت. کاربران ...








مشخصات و قیمت ماهی چاق گنده‌ی من که زامبی شد: دم‌باله جلد 2 ...







... گنده‌ی من که زامبی شد: دم‌باله جلد 2. مشاهده بریده ای از کتاب ... مشخصات ( ماهی چاق گنده‌ی من که زامبی شد: دم‌باله جلد 2 ). نویسنده. مو اوهارا. مترجم. الهام فیاضی. ویراستار.








خرید کتاب ماهی چاق گنده ی من که زامبی شد 2 دنباله انتشارات ...







خرید کتاب ماهی چاق گنده ی من که زامبی شد 2 دنباله نویسنده مو اهارا مترجم الهام فياضي انتشارات پرتقال فروشگاه اینترنتی کتاب جویا.








پك ماهي چاق گنده ي من كه زامبي شد-آثار بوك | 20 ... - پخش ...







کد کتاب : 78782. مولف : مو اوهارا. مترجم : الهام فياضي. قطع : رقعي. نوع جلد : شميز ... پك ماهي چاق گنده ي من كه زامبي شد : اين مجموعه شامل 6 جلد كتاب ماهي چاق گنده ي من كه ...








مشخصات و قیمت روز خرید و فروش کتاب ماهی چاق گنده ی من که ...







کاربر گرامی! لطفا قبل از خرید کتاب ماهی چاق گنده ی من که زامبی شد اثر مو اهارا - جلد دوم ابتدا مشخصات و توضیحات مربوطه را به دقت مطالعه نموده تا کالا از نظر فنی نیاز ...








قیمت و خرید کتاب امریکای فوق سری اثر دانا پریست،ویلیام ...







قطع: وزیری; نوع جلد: شومیز. نگاهی به محصولات زیر هم بیندازید ، بدردتون میخوره. کتاب ماهی خیکی‌ ژوراسیکی اثر مو اهارا. ۳۹,۰۰۰ ۱۶٪. ۳۲,۸۰۰ تومان. کتاب ماهی چاق گنده ی ...








از اثرات "پرتقال" بر کتابخوانی! - جيره‌كتاب







۱ دی ۱۳۹۵ - معرفي كتابهاي ماهي روي درخت (ليندا ماللي هانت)، جنگي كه نجاتم داد (كيمبرلي بروبيكر ... سو پارك)، ماهي چاق گنده‌ي من كه زامبي شد (مو اهارا)، جزيره‌ي دكتر ليبريس (كريس گرابنستاين)، من و ... 1; 2; 3; 4; 5 ... (برگرفته از توضیحات پشت جلد کتاب) ... 'ماهی. ماهی چاق گنده‌ی من که زامبی شد نویسنده: مو اهارا ترجمه: الناز خضری








كتابسرای اشجع|کتاب ماهی چاق و گنده من که زامبی شد - دم باله|






كتابسرای اشجع، کتاب ماهی چاق و گنده من که زامبی شد - دم باله، فروشگاه آنلاین کتاب ... نوع جلد: شومیز (مقوایی) كیفیت اثر: چاپ تك رنگ، کاغذ تحریر، - ... نوبت چاپ: دوم ... من که زامبی شد - دم باله ، ادبیات داستانی - نوجوان ؛ ناشر: پرتقال ؛ نوشته: مو اهارا ... آ ا ب پ ت ث ج چ ح خ د ذ ر ز ژ س ش ص ض ط ظ ع غ ف ق ک گ ل م ن و ه ی E I J M P T W ۱ ۲ ...








Porteghal | پرتقال – Telegram







توى جلد اول "دفترخاطرات هيولاها" الکساندر یه دفترچه‌ی قدیمی پیداميكنه که عکس یه جمجمه‌ی ... در اين كتاب بيمارى "اوتيسم" با روشي بسيار زيركانه و اثرگذار بررسي و ... ماهی چاق گنده‌ی من که زامبی شد (جلد ۱) نجات زامبی ماهی نویسنده: مو اُهارا ... مارک برای بررسی تأثیر آلودگی بر موجودات دریایی، یه ماهی‌قرمز می‌خره و اون رو ... ⛔️داستان دوم:








کتاب ماهی چاق و گنده من که زامبی شد 2 ( دم باله ) - فروشگاه ...







کتاب ماهی چاق و گنده من که زامبی شد 2 ( دم باله ) یکی از پر فروش ترین های نیویورک تایمز بود .قسمتی از کتاب ماهی چاق و گنده من که زامبی شد.








کتاب ماهی چاق و گنده من که زامبی شد 3 ( باله های خشم) - ...







کتاب ماهی چاق و گنده من که زامبی شد (ماهی خیکی ژوراسیکی ) یکی از پر فروش ترین های نیویورک تایمز بود .








ماهی چاق گنده ی من که زامبی شد 1 (نجات زامبی ماهی) | باکتاب






ماهی چاق گنده ی من که زامبی شد 1 (نجات زامبی ماهی). star; star; star; star; star. 0 رای ... بیــشتر. 0 نفر این کتاب را خریداری کردند. درباره کتاب; نظرات; اطلاعات ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو